Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: همه می‌دانند که سلاح ما هیچ روزی برای استفاده داخلی نبوده است بلکه برای دفاع از همه لبنانی‌ها بوده است.



به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المنار، حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: حزب الله از وجبی از خاک لبنان چشم پوشی نخواهد کرد و همانطور که ما لبنان را از لوث اسرائیلی‌ها و تکفیری‌ها آزاد کردیم و قدرت بازدارندگی با دشمن صهیونیست برقرار کردیم، در راستای حمایت لبنان از گام بر می‌داریم و واکنشی متناسب با تحرکات دشمن نشان می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آنچه دبیر کل حزب الله لبنان درباره ترسیم مرز دریایی گفت، دشمن قبل از دوست، فهمید که این موضع حاکمیتی است و قابل چانه زنی نیست. تنها طرفی که روی مواضع خود می‌ایستد و چانه زنی نمی‌کند، مقاومت اسلامی لبنان است.

البغدادی تاکید کرد: ما در حزب الله به مردم خود وعده دادیم که آن‌ها را تنها نخواهیم گذاشت و تا خون در رگ ماست از آن‌ها حمایت خواهیم کرد. ما از احدی هراس نداریم.

وی گفت: همه می‌دانند که سلاح ما هیچ روزی برای استفاده داخلی نبوده است بلکه برای دفاع از همه لبنانی‌ها بوده است. ما میان یک منطقه و دیگری تمایزی قائل نمی‌شویم. ما هنگامی که در سال ۲۰۰۰ جنوب لبنان را از لوث دشمن آزاد کردیم آنرا به همه لبنان‌ها هدیه کردیم.

البغدادی در پایان گفت: محور مقاومت از قدرت و امکاناتی برخوردار است که قابل مقایسه با گذشته نیست و این محور مقاومت را قادر می‌سازد که خود را با تحولات بین المللی و منطقه‌ای وفق دهد. ما باید کمی صبر کنیم تا آمریکا اینکه دنیا تغییر کرده است و ارباب دنیا نیست و نتایج جنگ روسیه و اوکراین به نفعش نخواهد بود، هضم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب الله لبنان حسن البغدادی امریکا حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.

شبکه المنار گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در ۱۴ نوبت حومه شهرکهای عیتاالشعب و رامیا و نیز جبل بلاط در جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای ما اهداف وابسته به حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این در حالی است که پیش از این حزب الله لبنان دو ساختمان را در شهرک آویویم در شمال فلسطین اشغالی آماج حمله های موشکی قرار داده بود.

کد خبر 6087614

دیگر خبرها

  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی