Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@16:55:28 GMT

حمله مسلحانه به اتوبوس کارکنان فرودگاه مزار شریف

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۵۱۳۴

حمله مسلحانه به اتوبوس کارکنان فرودگاه مزار شریف

آفتاب‌‌نیوز :

عناصر مسلح عصر امروز یکشنبه به یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان فروگاه مزار شریف در شمال افغانستان حمله کردند.

گزارش شبکه خبری الجزیره، در این حمله مسلحانه، شماری از کارکنان کشته و یا زخمی شدند.

عصر دیروز شنبه هم یک اتوبوس مسافربری در شرق پایتخت افغانستان منفجر شد که در نتیجه آن، شش نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حمله مسلحانه مزار شریف افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پیامدهای حمله هفته گذشته حزب‌الله لبنان به منطقه «عرب العرامشه» در شمال سرزمین‌های اشغالی برای رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که سرگرد «دور زیمل» از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات حزب‌الله لبنان در عرب العرامشه زخمی شده بود بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسیده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند که این نظامی صهیونیست، معاون فرمانده یکی از گروهان‌های گردان «۸۱۰۳» ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

گفتنی است هفته گذشته حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به ترور شماری از رزمندگان مقاومت اسلامی در عین بعال و الشهابیه، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۳:۱۵ بعداز ظهر چهارشنبه ۱۷ آوریل در حمله‌ای ترکیبی با موشک هدایت‌شونده و پهپاد انتحاری مقر فرماندهی نظامی اشغالگران را در عرب العرامشه هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از اشغالگران کشته و برخی دیگر نیز زخمی شدند.

پیشتر نیز ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که در حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به عرب العرامشه ۱۴ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۶ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. با احتساب نظامی صهیونیستی که امروز به هلاکت رسید شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت‌رسیده در عملیات عرب العرامشه به ۱۵ نفر می‌رسد.

کد خبر 6084815

دیگر خبرها

  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»