Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@10:14:40 GMT

آغاز اجرای طرح آزادسازی نرخ نان در خلخال

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۵۲۶۲

آغاز اجرای طرح آزادسازی نرخ نان در خلخال

فرماندار خلخال اردیبل از اجرای طرح آزادسازی نرخ نان در خلخال خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقای سطح کیفیت نان تولید شده و با ایجاد رقابت سالم در بین نانوایان اجرا می‌شود.   به گزارش مهر، سید جواد یحیی‌زاده بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح آزادسازی نرخ نان و آرد در شهرستان خلخال با هدف ارتقای سطح کیفیت نان تولید شده و با ایجاد رقابت سالم در بین نانوایان و پیشگیری از فروش آرد قاچاق و خارج از شبکه در این شهرستان از فردا اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه در این طرح قیمت نان افزایش نیافته و مردم با همان قیمت قبلی نان تهیه می‌کنند، گفت: اجرای این طرح نه تنها موجب افزایش قیمت نان مورد مصرف و قوت غالب مردم نمی‌شود، نرخ نان سنتی برای مصرف‌کننده تغییری نیافته و مردم نیز با گرانی نان مواجه نخواهند شد.   فرماندار خلخال بیان کرد: این طرح با جمع‌آوری کارتخوان‌های قبلی رایج در نانوایی‌ها و نصب کارتخوان‌های بانکی جدید در نانوایی‌های مراکز بخش‌ها و روستاهای این شهرستان اجرا خواهد شد.   یحیی زاده ادامه داد: میزان سهمیه آرد نانوایان بر مبنای نان فروش رفته خواهد بود، نانوایانی که نان مرغوب پخت می‌کنند، از آرد بیشتری برخوردار می‌شوند و نانوایان ضعیف و با پخت نان بی‌کیفیت به خود از چرخه فعالیت در تولید نان این شهرستان حذف شده و کنار خواهند رفت.   وی با بیان اینکه اجرای این طرح پیش از استان اردبیل در چند استان دیگر با موفقیت اجرا شده است، افزود: محدودیتی برای فعالیت نانوایان در شبانه‌روز وجود نداشته و هر نانوایی به هر اندازه پخت و بر مبنای نان فروش رفته در کارت خوان آرد تحویل خواهد گرفت. تماشاخانه ببینید| فیلم استثنایی از حمله خرس نر برای خوردن توله ماده/ دفاع مادر و سقوط هر دو خرس از بالای صخره ببینید| شکار شگفت‌انگیز یک تمساح توسط جگوار فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نرخ نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ارکستر ملی سمفونی در قلعۀ فلک‌الافلاک خرم‌آباد

ارکستر ملی سمفونی با نام قلعۀ فلک‌الافلاک در خرم‌آباد اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فاضل جمشیدی، شامگاه یکشنبه، در جمع خبرنگاران گفت: اجرای سمفونی قلعۀ فلک‌الافلاک به‌مناسبت هفتۀ نکوداشت خرم‌آباد در قلعۀ فلک‌الافلاک یک ‌مناسبت بسیار خوب است.

او اضافه کرد: اجرای سمفونی فلک‌الافلاک یکی از قطعات دشوار موسیقی سمفونی است که دارای نُت‌های محلی لری است.

بازدید مسافران از «فلک‌الافلاک»، بام گردشگری لرستان

مدیر اجرایی طرح سمفونی قلعۀ فلک‌الافلاک عنوان کرد: در این سمفونی 50 دقیقه‌ای چند قطعه اضافه شده‌است و یک قطعه را یکی از خوانندگان لر اجرا خواهد کرد.

او با بیان اینکه اجرای سمفونی قلعۀ فلک‌الافلاک به‌صورت زنده پخش جهانی می‌شود، بیان کرد: خرم‌آباد در این سمفونی به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری  به سراسر دنیا معرفی می‌شود.

داریوش بارانی، شهردار خرم‌آباد، نیز خاطرنشان کرد: ارکستر ملی سمفونی با پیگیری‌های مدیریت شهری در هفتۀ نکوداشت خرم‌آباد اثر فاخر قلعۀ فلک‌الافلاک را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان
  • ۱۶ کیلومتر فیبرنوری در گناوه اجرا شد
  • اجرای ارکستر ملی سمفونی در قلعۀ فلک‌الافلاک خرم‌آباد
  • اجرای طرح حجاب و عفاف در لرستان
  • آزادسازی ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در سیاهکل
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال
  • مشاهده دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال
  • ثبت تصاویر دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال