Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:28:06 GMT

زمین لرزه در آواجیق هیچ خسارتی نداشته است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۸۸۲۷

زمین لرزه در آواجیق هیچ خسارتی نداشته است

امیر عباس جعفری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مرکز این زلزله در ۱۱۵ کیلومتری شهر آواجیق آذربایجان‌غربی و در استان همجوار کشور ترکیه بوده است، اظهار کرد: قدرت این زمین لرزه ۴.۹ ریشتر اعلام شده است.

وی با اشاره به زمین لرزه‌های پی در پی در چند روز گذشته در این منطقه از شمال آذربایجان‌غربی، افزود: مرکز این زمین لرزه‌ها ایران نیست لذا جای هیچ نگرانی نیز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: با دستور استاندار آذربایجان‌غربی تمام نیروهای امدادی و خدمات رسان در شمال استان برای مدیریت هرگونه بحران احتمالی آماده باش هستند.

به گزارش ایرنا، این زلزله در مرز ترکیه و ایران و ۱۱۲ کیلومتری سیه چشمه و ۱۱۳ کیلومتری بازرگان  آذربایجان غربی به وقوع پیوسته و با ارومیه ۲۵۲ کیلومتر و تبریز ۳۰۴ کیلومتر فاصله داشته است.

زلزله در عمق ۱۹ کیلومتری زمین در ساعت ۲۳ و پنج دقیقه و ۱۴ ثانیه در طول جغرافیایی ۴۳.۱ و عرض جغرافیایی ۳۹.۲۱ درجه رخ داده است.

برچسب‌ها امیرعباس جعفری آذربایجان غربی حوادث طبیعی ارومیه زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیرعباس جعفری آذربایجان غربی حوادث طبیعی امیرعباس جعفری آذربایجان غربی حوادث طبیعی ارومیه زلزله آذربایجان غربی زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله سرپل ذهاب را لرزاند

آفتاب‌‌نیوز :

زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۲۵ کیلومتری زمین حوالی سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۱۱:۵۵ دوشنبه ۲۷ ماه در حوالی سرپل ذهاب گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۸۳ و عرض جغرافیایی ۳۴.۳۶ در ۱۱ کیلومتری سرپل ذهاب و ۲۸ کیلومتری قصرشیرین و ۲۵ کیلومتری گیلانغرب رخ داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • سرپل ذهاب لرزید
  • سرپل‌ذهاب لرزید