Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از فراهم شدن امکان دسترسی رایگان دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان به امکانات ورزشی خبر داد.

مسعود حمیدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح شهید خرازی در استان خوزستان، اظهار کرد: طرح شهید خرازی به منظور آزادسازی مجتمع‌های آموزشی و ورزشی با رویکرد خانواده‌محوری و دسترسی آسان والدین و دانش‌آموزان به فضاهای ورزشی از اول تیرماه در استان خوزستان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: افزایش مشارکت دانش‌آموزان و والدین در فعالیت‌های تربیتی و دسترسی رایگان به مجموعه‌های آموزشی ورزشی آموزش و پرورش به منظور غنی‌سازی ساعات غیر آموزشی از اهداف کلی این طرح است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آزادسازی مجتمع‌های آموزشی و ورزشی در این طرح افزود: تمام تلاش ما بر این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و کمک گرفتن از دیگر سازمان‌ها بتوانیم فضاهای نیمه‌تمام ورزشی مناطق کمتر برخوردار را تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: در مرحله اول این طرح ۱۰ مجموعه ورزشی بزرگ در سطح استان خوزستان در مناطق پرجمعیت دانش‌آموزی از جمله اهواز، دزفول، آبادان، سوسنگرد، ماهشهر و بهبهان آزادسازی خواهند شد و در روزهای پنج‌شنبه پذیرای بانوان و در روزهای جمعه پذیرای آقایان خواهند بود.

حمیدی‌نژاد در پایان گفت: آموزش و پرورش خوزستان از تمام ظرفیت‌های خود برای ارتقای وضعیت سلامت جامعه و به ویژه دانش‌آموزان استان خوزستان بهره خواهد برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان آموزش و پرورش دانش آموز استان خوزستان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم بر ارتقای شاخص آموزش و پرورش استان و رتبه کنکور دانش‌آموزان اثرگذار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) اظهار کرد: این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی شود و معلمان نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

حسینی محراب اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانش‌آموزان ضرورت دارد تا از فناوری‌های ارتباطی جدید از جمله برنامه شاد استفاده شود.

وی درباره کمبود‌ها در برخی مدارس استثنایی استان خوزستان افزود: به منظور اجرای عدالت آموزشی این‌کمبود‌ها باید برای دانش‌آموزان استثنایی رفع شود.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان