Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج روحی در سفر به چهارمحال و بختیاری و بازدید از بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، گفت: با اجرای طرح فیبر نوری ضمن افزایش پایداری ارتباط سامانه‌های BTS تلفن همراه در سطح استان امکان ارائه اینترنت پر سرعت همراه نسل چهارم و در آینده نزدیک نسل پنجم در مناطق روستایی این استان فراهم می‌شود.

هم‌اکنون ۶۵ درصد از روستا‌های چهارمحال و بختیاری از اینترنت پرسرعت همراه برخوردار هستند که با اجرای طرح توسعه شبکه فیبرنوری تا پایان سال ۱۴۰۱ همه ۵۷۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از خدمات ارتباطی نسل‌های سوم و چهارم بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اجرای طرح خدمات اجباری ارتباطی در مناطق کمتربرخوردار چهارمحال و بختیاری

منبع تأمین اعتبار طرح اجرای فیبر نوری در استان از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و طرح‌های خدمات اجباری روستایی (USO) برای بهینه‌سازی، ارتقا و افزایش پهنای باند در زمینه شبکه ارتباطی ثابت و همراه است.

اجرای ۳۵۰ کیلومتر فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری

آقای بلالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: برای تامین پهنای باند مورد نیاز اپراتور‌ها در مرحله اول این طرح در روستا‌های این استان تاکنون ۳۵۰ کیلومتر فیبرنوری با اعتباری افزون بر ۳۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیبر نوری مناطق روستایی ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت پر سرعت چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۵ طرح برق رسانی در شهرستان فرخشهر

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری