Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای بهزاد رحیمی گفت: وزارت صمت چند وقتیست وعده‌هایی در خصوص ساماندهی بازار خودرو داده، اما به هیچ کدام عمل نکرده که همین موضوع باعث نارضایتی نمایندگان مجلس شده است.

آنطور که عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید برخی نمایندگان دنبال عملیاتی کردن استیضاح وزیر صمت هستند و او هم در حال ارائه مستندات برای توجیه کار‌هایی است که انجام نداده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس اوایل اردیبهشت امسال هم گفته بود: اگر رویه کاری وزیر صمت تغییر نکند، تا ۲ ماه دیگر استیضاح خواهد شد.

استیضاح وزیر صمت از پارسال به هیئت رئیسه تحویل داده شده ولی تاکنون اعلام وصول نشده؛ این را آقای لطف الله سیاهکلی یک دیگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفته است.

آقای جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور نیز می‌گوید: به دلیل اصلاح قیمت خودرو، استیضاح وزیر صمت فعلا مسکوت مانده است؛ اگر وزارت صمت آیین نامه واردات خودرو را به درستی اجرایی نکند و خواسته‌های مردم تامین نشود، این موضوع را دوباره به جریان می‌اندازیم.

وزیر صمت از پارسال وعده حذف قرعه کشی را داده بود که امسال نه تنها این سیستم حذف نشد، بلکه با شیوه جدید به اجرا در آمد.

هجدهم خرداد وزارت صمت جلوی عرضه خودرو در بورس کالا را گرفت؛ آن طور که این سازمان اعلام کرده، علیرغم آماده سازی زیرساخت‌های لازم، عرضه خودرو در بورس کالا تعلیق شده است.

نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز، از پاسخ‌های آقای فاطمی‌امین وزیر صمت، در مورد «افزایش شدید قیمت کالاها، تعیین تکلیف خودرو‌های سنگین وارداتی، حمایت واحد‌های استراتژیک و معادن و برنامه ریزی برای خرید تضمینی کالا‌های مصرفی و محصولات کشاورزی» قانع نشدند و به او کارت زرد دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو وزارت صمت وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور