Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، عمرو نجیب فهمی خبرنگار مصری شبکه بین اسپورت در توئیتی درباره کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران، نوشت: کی روش در آستانه مربیگری در یکی از تیم های آسیایی راه یافته به جام جهانی است.

نلو وینگادا سرمربی سابق پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با کارلوس کی روش دارد در این زمینه پیشنهاد باشگاه الاهلی مصر در مصاحبه برنامه مصری «بطولات»، گفت: الاهلی باشگاه بزرگی است و مربیگری در این تیم افتخار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما من به دلایل مشخص این پیشنهاد را رد کرد.

وی افزود: کارلوس کی روش در شرایط کنونی تصمیم گرفته در یکی از تیم های راه یافته به جام جهانی مربیگری کند و قصدی برای مربیگری در باشگاه ها ندارد.

کی روش از سال 2011 تا 2019 هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده داشت و موفق شد دوباره یوزها را به جام جهانی برساند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس کی روش جام جهانی احتمال حضور کی روش در جام جهانی جام جهانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک

 رالف رانگنیک تبدیل به گزینه اصلی بایرن مونیخ در صورت شکست در جذب آلونسو شده است. 

طرفداری | رالف رانگنیک که دوران موفقی را در اتریش سپری کرده، یکی از گزینه‌های هدایت بایرن مونیخ در صورت پاسخ منفی ژابی آلونسو محسوب می‌شود. 

به گزارش کیکر؛ در آلیانتس آرنا، ژابی آلونسو گزینه اول و نهایی بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل است. ممکن است طی چهار هفته آینده، سرمربی اسپانیایی پاسخ نهایی خودش را مشخص کند اما هیچ تضمینی برای جدایی از بایرلورکوزن وجود ندارد. به همین دلیل، مکس ابرل و کریستوف فرویند ماموریت شناسایی گزینه‌های جایگزین را نیز پیش می‌برند. با وجود علاقه ابرل به روبرتو دزربی، سرمربی ایتالیایی برایتون حامی چنداین در بین تیم مدیریتی باواریایی‌ها ندارد. به خصوص زمانی که او به زبان آلمانی مسلط نیست. به همین خاطر نامی جدید در بایرن مونیخ مطرح شده است: رالف رانگنیک. مطابق یافته‌های کیکر، سرمربی اتریش اکنون گزینه اول بایرن مونیخ در صورت پاسخ منفی ژابی آلونسو محسوب می‌شود. سرمربی 65 ساله در سال 2019 نیز به صورت جدی در نزدیکی نیمکت بایرن مونیخ قرار داشت. زمانی که نیکو کواچ، لایپزیش تحت هدایت این مربی را در فینال دی‌اف‌بی پوکال شکست داد. 

رابطه عالی کریستوف فرویند و رانگنیک 

مدیر ورزشی بایرن مونیخ و رالف رانگنیک رابطه بسیار خوبی با یک‌دیگر دارند. آن‌ها از دوران حضور در سالزبورگ که رانگنیک از سال 2013 تا 2015 به عنوان مدیر ورزشی فعالیت می‌کرد، با یک‌دیگر آشنا هستند. با این حال مشخص نیست سرمربی اتریش پس از رقابت‌های یورو 2024 به دنبال هدایت تیمی دیگر خواهد بود یا خیر. 

مورینیو و کونته به مونیخ نمی‌روند

احتمال بازگشت هانسی فلیک به آلیانتس آرنا بررسی شده است اما این گزینه در حال حاضر رد می‌شود. گزینه انتصاب ژوزه مورینیو یا آنتونیو کونته به عنوان جانشین توماس توخل رد می‌شود. زین الدین زیدان نیز هرگز گزینه‌ای برای هدایت باشگاه نبوده است. یولیان ناگلزمان نیز پس از رقابت‌های یورو 2024 به تیم سابقش بازنخواهد گشت. سرمربی جدید اگر ژابی آلونسو نباشد، باید با نظر تیم مدیریتی بایرن مونیخ انتخاب شود. اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه نقش مهمی در انتخاب سرمربی آینده تیم‌شان خواهند داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • روایت عجیب مقام دولتی سابق درباره کاظم صدیقی و باغ ازگل /شیخ تقاضا داشت ملک بهزیستی را به حوزه علمیه او بدهند
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟