Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: زوجین دانشجو با شرکت در کارگاه غیر حضوری، می‎توانند گواهی ۶ ساعته معتبر، معادل گواهی حضوری در مراکز بهداشت، دریافت کنند و در هنگام عقد به دفتر ازدواج ارائه دهند.

به گزارش ایران اکونومیست، حجت الاسلام سید محمد هاشمی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ارتقاء پویایی، بالندگی و جوانی جمعیّت با افزایش نرخ باروری، رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، تحکیم بنیان و پایداری خانواده با اصلاح و تکمیل آموزش‌های عمومی درباره اصالت کانون خانواده و فرزندپروری، ترویج و نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی- ایرانی و مقابله با ابعاد نامطلوب سبک زندگی از سیاست‌های کلی جمعیت در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ماده ۳۸ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بیان کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای ارتقای آگاهی و توانمندی زوجین هنگام ازدواج در مراکز بهداشت سراسر کشور به مدت ۶ ساعت و به صورت حضوری، خدمات آموزشی ارائه می دهد.

مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: آشنایی با اخلاق و احکام، حقوق زوجین، سلامت جنسی و روانشناسی جزو مهمترین عنوان‌های این کارگاه‌ها است و حضور زوجین در این کارگاه‌ها پیش از عقد ضروری است.

وی افزود: باتوجه به اثربخشی آموزش‌های چند رسانه‌ای، دسترسی آسان به عناوین و بهره‌گیری از روش‌های ترکیبی در یادگیری عناوین چهارگانه آستانه ازدواج با حضور اساتید برجسته سطح کشور ضبط و تدوین شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در داشگاه ها (مأوا)، هاشمی در پایان با بیان اینکه در حال گفت‌وگو با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تائید گواهینامه پایان دوره کارگاه غیرحضوری آستانه ازدواج هستیم، خاطرنشان کرد: زوجین با گذراندن این کارگاه شش ساعته، گواهینامه معتبری معادل کارگاه حضوری برای ارائه به دفاتر ازدواج دریافت می‌کنند.‍ زوجین با شرکت در کارگاه غیر حضوری، می‎توانند گواهی شش ساعت معتبر معادل گواهی حضوری در مراکز بهداشت، دریافت کنند و در هنگام عقد به دفتر ازدواج ارائه دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، ازدواج دانشجویی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته