Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس پلیس سایبری کشور از دستگیری سرشاخه‌های اصلی شبکه سازمان یافته‌ای که اقدام به انتشار لایو‌های غیراخلاقی و نامتعارف در استان‌های مختلف کشور کرد، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سردار وحید مجید اظهار داشت: بر اساس رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی اعضا و سرشاخه‌های اصلی یک باند که به صورت سازمان یافته در استان‌های مختلف کشور اقدام به انتشار لایو‌های غیراخلاقی و نامتعارف با مصادیق ترویج بی بند و باری و پولشویی با استفاده از کارت‌های اجاره‌ای در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و پیام رسان واتساپ و تلگرام می‌کردند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از انجام مجموعه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی فنی، اعضای این باند با هویت معلوم در استان‌های بوشهر، تهران بزرگ، آذربایجان غربی، زنجان و شیراز با رعایت همه اصول مراقبتی و اخذ حکم قضائی دستگیر شدند.
رئیس پلیس فتا فراجا با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری و توقیف تجهیزات الکترونیکی و مواجهه با ادله جرم به بزه خود اقرار کردند، از تحویل این افراد به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی پرونده شان خبر داد.
سردار مجید ادامه داد: طرح‌های عملیاتی پلیس فتا علیه گردانندگان سایت‌ها و پیج‌های غیراخلاقی و نامتعارف در کشور به صورت دائمی در کارگروه‌های ویژه در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه حذف و پاک سازی این گونه محتوا‌های غیراخلاقی و برخورد با مجرمان این حوزه مورد درخواست بسیاری از هموطنان است، تصریح کرد: رسیدگی به این گونه جرایم در اولویت ماموریتی این پلیس قرار دارد و تاکنون تعدادی از این تارنما‌ها در این حوزه مورد شناسایی قرار گرفتند و برخورد با مرتکبان این‌گونه جرایم در حال اجراست.
این مقام مسئول بیان داشت: تعدادی از کاربران و فعالان حرفه‌ای فضای مجازی که با رعایت نکردن قوانین و مقررات و توجه نکردن به هنجار‌ها نسبت به تولید و انتشار محتوای غیراخلاقی اقدام کرده اند نیز مورد احضار و توجیه و اخذ تعهد قرار گرفته اند.
رئیس پلیس سایبری کشور از تمام کاربران فضای مجازی خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات جاری و هنجار‌های کشور در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه در حوزه مذکور موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و یا تماس با شماره تلفن 096380 به جهت پیگیری سریع به این پلیس گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: غیراخلاقی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز

سرهنگ امیدی گفت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر از نوع تریاک در شهر تبریز رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی  افراد مورد نظر و محل اختفای موادمخدر را شناسایی و دریک عملیات منسجم افراد را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفا مقدار ۱۱کیلو  و ۴۴۰گرم تریاک و سوخته تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این رابطه ۲متهم دستگیر و ۲دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

وی بیان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • احداث بند های تاخیری بر روی سرشاخه های رودخانه ها
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • کشاورزان تفتی بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری کنند
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند