Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، محمدرضا پورابراهیمی در این نامه خطاب به محمدباقر قالیباف آورده است: به نظر می‌رسد مصوبه اخیر دولت مغایر با قانون و مقررات از جمله ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی کشور، قانون بودجه ۱۴۰۱ و نیز قوانین مرتبط با احکام برنامه ششم توسعه باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس تقاضا می شود با توجه به اهمیت موضوع بررسی این مصوبه در هیات «تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس» با تسریع زمانی در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورابراهیمی افزوده است: باید مصوبه دولت اصلاح تا مغایرت های مذکور احصا و سپس با انعکاس گزارش هیات تطبیق به هیات دولت اقدامات لازم از سوی رییس جمهور برای اصلاح مصوبه اخیر هیات وزیران درباره حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اجرایی شود.

وی در ادامه آورده است: فارغ از مغایرت های مذکور با قوانین ذکر شده، سازمان تامین اجتماعی نهاد عمومی غیردولتی است که باید تصمیمات مربوط به منابع، مصارف و تعهدات این سازمان در چارچوب اختیارات ذینفعان سازمان مذکور که کارگران کارفرمایان و بازنشستگان هستند انجام شود.






بیشتر بخوانید :

نتیجه جلسه مجلس با وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان / رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : دولت حق تغییر مصوبه را نداشت / نظر نهایی اعلام می‌شود روزنامه حامی دولت خطاب به رئیس جمهور: جلوی وزیر رفاه را بگیرید /نگذارید به آتش مطالبات خیابانی،هیزم بریزد آقای دولت! معیشتی نمی‌خواهیم، حقوق‌مان را می‌خواهیم!
نگویید حقوق بازنشستگان ۵۷ درصد زیاد شده؛ بگویید حقوق شان ۵ میلیون‌تومان است




۲۱۲۲۰

کد خبر 1641385

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم حقوق و دستمزد بازنشستگی مجلس یازدهم حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

حسین علی حاجی دلیگانی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیئت رئیسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیاز‌های دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنجشنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند