Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، طوفان شدید برق بیش از ۵۰۰ هزار خانه را در مناطق غربی و دره اوهایو در ایالات متحده آمریکا قطع کرده است.

طوفان شدید رعد و برق با تند بادهایی به سرعت  ۱۶۰ کیلومتر  در ساعت برق بیش از نیم میلیون خانه را در مناطق غرب میانه و دره اوهایو در آمریکا از روز گذشته قطع کرده است.

مرکز پیش بینی طوفان آمریکا اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۰۰ گزارش  وقوع تند باد مخرب از ویسکانسین تا دو ایالت کارولینای شمالی و جنوبی از جمله  باد شدید با سرعت ۱۵۷ کیلومتر در ساعت در فرودگاه بین المللی فورت وین در ایندیانا را به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش سرویس هواشناسی ملی آمریکا، تندباد دیگر با سرعت ۱۳۵ کیلومتر در ساعت  فرودگاه بین المللی اوهار در شیکاگو ثبت شده است.

همچنین سرویس هواشناسی ملی آمریکا گزارش داده که در ویسکانسین، بارش تگرگ به بزرگی ۲ اینچ ثبت شده است.

آب و هوای شدید و طوفانی به سمت جنوب شرقی تا دره اوهایو ادامه یافته  و در این منطقه  گزارش‌های متعددی از خسارات وجود دارد.

در شهر ویلینگ در ویرجینیای غربی باد شدید باعث قطع درختان و خطوط برق شده است.

این در حالی است که بر اساس گزارش ها، موج گرما که از هفته گذشته در جنوب غرب آمریکا آغاز شده است، بیش از ۱۰۰ میلیون نفر آمریکایی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان آمریکا، سامانه  گرمایی گنبدی شکل  که هفته گذشته در جنوب غربی آمریکا آغاز شد، به سمت شرق این کشور تغییر مکان داده است و سازمان آب و هوایی آمریکا هشدار می دهد که  مناطقی از غرب میانه و جنوب شرقی این کشور امروز سه شنبه  با ترکیبی از  گرما و رطوبت بالا مواجه خواهند شد.

بیش از ۱۰۰ میلیون نفر نزدیک به یک سوم جمعیت آمریکا با هشدار موج گرما مواجه هستند.

مرکز پیش بینی آب و هوای آمریکا اعلام کرد  انتظار می رود که سامانه هوایی گنبدی شکل پر فشار، دمای بسیار بالاتر از حد نرمال تا رکوردشکنی در سراسر منطقه را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ایجاد کند.

این گرما، همراه با رطوبت بالا، احتمالاً شاخص های گرما را  در سطح سه رقمی(فارنهایت) در بسیاری از مکان ها حفظ خواهد کرد.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، شهروندان آمریکایی در ایالت آرکانزاس با بارش دانه‌های درشت تگرگ غافلگیر شدند. یکی از شهروندان فیلمی از شدت بارش تگرگ در این ایالت ضبط کرده است که در ادامه گزارش می‌بینید.

کد خبر 846376 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • خطر افزایش دما اروپا را تهدید می‌کند
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • افزایش مرگ اروپایی‌ها بر اثر گرما
  • گرما اروپایی‌ها را کشته است