Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:34:58 GMT

آبروریزی فینالیست‌های یورو با 9 گل خورده

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۶۵۹۳

آبروریزی فینالیست‌های یورو با 9 گل خورده

به گزارش "ورزش سه"، این دو نتیجه غیر قابل باور در پایان فیفا دی‌های ماه ژوئن در اروپا اتفاق افتاد: آلمان 5-1 ایتالیا، مجارستان 4-0انگلیس. دو نتیجه‌ای که هرگز آن را تصور نمی‌کردیم. به خصوص که پای دو تیم بزرگ فوتبال دنیا در میان است. ایتالیا و انگلیس که پارسال در همین روزها قدرتهای اول فوتبال اروپا به نظر می‌رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلمان، گربه سیاهش را کشت

هنوز 10 دقیقه از بازی آلمان و ایتالیا در شهر دورتموند نگذشته بود که روی یک کار تیمی حساب شده، توپ در مرکز محوطه جریمه ایتالیا به جاشوا کیمیش رسید تا او با یک ضربه فنی دروازه ایتالیا را باز کند. بازی تا آخرین لحظات نیمه اول با همین نتیجه ادامه داشت اما در وقتهای اضافه نیمه اول هوفمان، مهاجم جوان مانشافت در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. ایلکای گوندوگان، ستاره منچسترسیتی پشت توپ ایستاد تا آلمان نیمه اول را با اختلاف دو گل به پایان رسانده و با روحیه مضاعف به رختکن برود.

آلمان نیمه دوم را با توپ پر شروع کرد و شش دقیقه بعد توماس مولر سومین گل را درون دروازه دوناروما کاشت. در دقیقه 64 مسابقه هانسی فلیک هافمن جوان که نمایش تاثیرگذاری داشت را از بازی بیرون کشید و سرژ گنابری را وارد زمین کرد. این تعویض، طلایی بود چرا که پنج دقیقه بعد پاس گنابری، با ضربه تیمو ورنر به گل سوم آلمان تبدیل کرد. یک دقیقه بعد ورنر بار دیگر زهر خود را به لاجوردی‌ها ریخت تا پنجمین گل مانشافت به ثمر برسد.

وقتی از شدت حملات ژرمن‌های 5گله کاسته شد نوبت به ایتالیا رسید تا در دقیقه 78 یکی از گلها را جبران کند. آخرین دقایق وقتهای تلف‌شده بازی شاهد به ثمر رسیدن گل دوم ایتالیا بود تا شب افتضاح تیم روبرتو مانچینی با نتیجه 5-2 به پایان برسد و قهرمان اروپا که در جام جهانی قطر حضور نخواهد داشت شب تلخ دیگری در تاریخ فوتبالش را تجربه کند.

انگلیس، حتی بدتر از ایتالیا؛ ساوت‌گیت در لبه خطر

افتضاح دوم امشب در استادیوم مولینکس و برای شاگردان گرت‌ ساوت‌گیت اتفاق افتاد. تیمی که از سه بازی قبلی خود در لیگ ملتها تنها موفق به کسب 2 امتیاز شده بود به بازی امشب مقابل تیم ضعیف‌تر مجارستان به عنوان فرصتی برای جبران مافات نگاه می‌کرد.

اما مجارها که برای دیدار با انگلیس به خاک این کشور رفته بودند نه تنها از پیش باخته نبودند بلکه با ارائه یک بازی برتر موفق شدند سه‌شیرها را در خانه خودشان تحقیر کنند.

رولاند سالای در دقیقه 16 اولین گل را برای مجارها زد. بازی پس از این گل تا دقیقه 70 با همین نتیجه ادامه پیدا کرد تا سالای دومین گل خود را به ثمر برساند. ده دقیقه بعد ناگی اختلاف مجارستان را به عدد سه رساند. انگلیس در دقایق باقی مانده یک اخراج هم داد و از دقیقه 82 با اخراج جان استونز ده نفره شد. انگلیسی‌ها در دقیقه 89 چهارمین گل را هم دریافت کردند تا یکی از تحقیرآمیزترین شکست‌های خانگی خود در بازی‌های رسمی را به ثبت برسانند.

صدرنشینی مجارستان در حضور بزرگان اروپا

انگلیس در پایان هفته چهارم با دو امتیاز در قعر جدول گروه 3 لیگ ملتها ایستاده. جالب اینجا است در گروهی که بزرگانی مثل آلمان، ایتالیا و انگلیس در آن حضور دارند حالا مجارستان با 7 امتیاز صدرنشین است. 


 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دقیقه بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است

 به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال پرتغال پس از 11 برد متوالی شب گذشته شکست خورد. شاگردان روبرتو مارتینز د‌ر بازی دوستانه مقابل اسلوونی قرار گرفتند و با نتیجه 2-0 شکست را پذیرفتند.

روبرتو مارتینز پس از این بازی درمورد عملکرد تیمش گفت:"البته که ما دوست نداریم ببازیم. ما همیشه برای پیروزی بازی می‌کنیم، فکر می‌کنم اکنون برای یورو آماده‌تر هستیم. تیم شرایط را به خوبی مدیریت نکرد اما نتیجه می‌توانست متفاوت باشد. ما یک توپ هم به تیر دروازه حریف زدیم. اسلوونی شایسته برد بود. ما در این بازی برنده نشدیم اما تیم را بیشتر برای یورو آماده‌ کردیم.

چرا اولین شوت پرتغال در دقیقه 60 بود؟

این را قبل از بازی می‌دانستیم و نیازی به بازی نداریم تا بدانیم بازیکنان تیم ما چقدر اهمیت دارند. امروز سعی کردیم بازیکنان دیگری را در خط میانی بکار بگیریم، ویتینیا، روبن نئوس، اوتاویو، می‌خواستم تلاش کنم، اما با وجود ایجاد موقعیت و کنترل بازی، هرگز در یک سوم دفاعی حریف نفوذی نداشتیم. فرانسیسکو کونسیسائو را در نیمه دوم خیلی دوست داشتم، این آمارها قبل از لیست نهایی قابل توجه بود.

آیا باید با دفاع 4 نفره بازی کنید؟

ساختار تیم در رابطه با بازیکنانی که استفاده می کنیم به حریف بستگی دارد. موضع ما روشن است: ما باید از نظر تاکتیکی یک تیم انعطاف پذیر باشیم، امروز سعی کردیم مهاجمان حریف را محدود کنیم که نقطه قوت اسلوونی بود. همه چیز به حریف بستگی دارد. نگرش رقابتی تیم خوب بود، اسلوونی خیلی خوب دفاع می‌کرد، مشکل ما تمرکز یا نگرش نبود، این نبود که بتوانیم تصمیم درستی بگیریم و به دنبال نفوذ به محوطه جریمه حریف باشیم.

اطلاعات بیشتری در این فیفادی از آمادگی بازیکنان کسب کردید؟

ما الان اطلاعات بیشتری نسبت به قبل از این فیفادی داریم، مهم‌ترین چیز این است که بدانیم آیا تعداد آن‌ها 23 یا حتی 25 یا 26 است. اکنون اطلاعات بیشتری برای آخرین انتخاب داریم.

دیگر خبرها

  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • لهستان به یورو 2024 صعود کرد
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • اوکراین به یورو 2024 صعود کرد
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!