Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت مهاجرانی می گوید با این شرایط نباید انتظاری از تیم ملی در جام جهانی داشته باشیم

حشمت مهاجرانی پیشکسوت فوتبال ایران عقیده دارد اوضاع تیم ملی در آستانه جام جهانی به هیچ وجه خوب نیست.

به گزارش طرفداری، حشمت مهاجرانی در خصوص دیدار ایران مقابل الجزایر به ایلنا گفت:

دیدارهای تدارکاتی پیش از جام جهانی باید شبیه سازی حریفان ما در این مسابقات باشد و الجزایر چنین خصوصیاتی نداشت و از جایی که موفق نشدیم بازی مناسب‌تری برگزار کنیم ناچار تن به این دیدار دادیم و به نوعی رفع تکلیف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال جام جهانی نزدیک است و فرصت زیادی نداریم و برنامه آماده‌سازی تا اینجای کار اینطور که به نظر می‌رسد خوب نبوده است و فرصت های زیادی را از دست دادیم و از این به بعد باید با برنامه‌تر عمل کنیم و در شأن تیم ملی ایران که رنکینگ اول آسیا را در اختیار دارد این نیست که با برنامه ریزی ضعیفی وارد مسابقات شود و خدای نکرده در جام جهانی نتوانیم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

او در مورد عملکرد تیم ملی مقابل الجزایر گفت:

عملکرد تیم ملی درا ین دیدار خوب نبود و چینش خط دفاعی به نظرم مشکل داشت و پر اشتباه ظاهر شدیم و اتفاق امیدوارکننده‌ای در این بازی ندیدم ولی امیدوارم حداقل از لحاظ رفع اشکال و پیدا کردن نواقص برای تیم ملی و کادرفنی کارکرد داشته باشد و نکاتی توانسته باشند از این بازی استخراج کنند که در آینده به درد بخورد.

پیشکسوت فوتبال در مورد گروه بندی تیم ملی ایران در جام جهانی عنوان کرد:

کار سختی در جام جهانی در پیش داریم و با این شرایطی که من می‌بینم نباید خیلی امیدوارم باشیم. من به شخصه از مسئولان فدراسیون و تیم ملی و امثال آقای ماجدی و استیلی انتظارم بیشتر از این است که تا اینجا نشان داده شده و امیدوارم از این به بعد برنامه ریزی خوبی انجام شود چرا که دیدارهای تدارکاتی مناسب که محک جدی برای ملی پوشان باشد از نان شب برای ما واجب تر است. اگر برنامه ریزی درستی در این چند ماه باقی مانده نداشته باشیم واقعاً نباید انتظاری در جام جهانی از این تیم داشت.

مهاجرانی در مورد عملکرد اسکوچیچ عنوان کرد:

در مورد کادرفنی صحبت زیاد است و الان ترجیح می‌دهم خیلی به این موضوع ورود نکنم ولی تصمیمات اشتباه در این مدت کم نبوده است و الان هم نمی‌دانیم واقعاً بازی با الجزایر را کادرفنی درخواست کرده یا تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال بوده است. به هر حال الان زمان هشدار دادن است و وقتی زمان از دست برود دیگر حرف زدن فایده ندارد.

او در مورد حضور مجیدی در لیگ امارات به عنوان سرمربی هم افزود:

فرهاد مجیدی با قهرمان کردن استقلال وارد این فضا شده و این یک رزومه خوب برای او محسوب می‌شود و با توجه به اینکه سالها در امارات زندگی کرده و اینجا بازی کرده است فضای فوتبال امارات را به خوبی میشناسد و با آن بیگانه نیست. تیمی که در اختیار گرفته هم مدعی قهرمانی نیست و فشاری به اون صورت برای نتیجه گرفتن روی او وجود ندارد و همین یک پوئن مثبت است و فکر می‌کنم به او فرصت کافی داده شود تا تفکراتش را پیاده کند.

اخبار داغ 

دو پرسپولیسی در تیم سابق گزینه سرمربی گری استقلال خداحافظی سروش رفیعی از سپاهان اولین شکست تاریخ ایتالیا مقابل آلمان در بازی های رسمی عصبانیت دوناروما از خبرنگاران: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟ وقتی مقابل رئال مادرید روی من خطا کردند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حشمت مهاجرانی جام جهانی برنامه ریزی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  اولین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان زارچ با حضور اعضاء در محل اداره آموزش‌وپرورش زارچ برگزار شد.
 
 فرماندار زارچ ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین نظام جمهوری اسلامی، در برابر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع رژیم تروریستی صهیونیستی، موجب شادی قلب همه مسلمانان جهان به‌ویژه مردم شریف ایران شد. 


زیبائیان ضمن تقدیر و تشکر از نقش‌آفرینی فرهنگیان در تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مرزوبوم گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های گرامیداشت مقام شامخ معلم در شهرستان زارچ نسبت به سال‌های گذشته متنوع‌تر خواهد بود. 
 
امام‌جمعه زارچ با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم و تبریک پیشاپیش این ایام به فرهنگیان و معلمان ابراز داشت: بزرگداشت مقام معلم امسال در شهرستان با محوریت برنامه فرهنگی برنامه‌ریزی‌شده است 
 
حجت‌الاسلام طباطبایی بر لزوم تقویت مدارس دولتی تأکید کرد و گفت: یکی از مشکلات حوزه آموزش‌وپرورش بی‌توجهی به تقویت مدارس دولتی بوده و لازم است در این زمینه اقدامی صورت گیرد.
 
صفری رئیس اداره آموزش‌وپرورش زارچ در ابتدای این جلسه با توجه به اینکه این جلسه با محوریت گرامیداشت هفته‌ی معلم تشکیل‌شده ضمن تشریح جزئیات برنامه‌های هفته معلم افزود؛ با توجه به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه‌ریزی‌ها به‌دقت انجام پذیرفته تا بتوانیم شأن و جایگاه معلمین عزیز شهرستان را حفظ نماییم 
 
در ادامه اعضا نظرات خود را در جهت باشکوه برگزار کردن گرامیداشت هفته معلم ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها