Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@08:45:12 GMT

کمیته تدوین استاندارد برای سنگ های مصنوعی تاسیس می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۰۷۰۸

کمیته تدوین استاندارد برای سنگ های مصنوعی تاسیس می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، با هدف بررسی راهکارهای بهره مندی از ظرفیت دانشگاه در پیشبرد اولویت های سازمان های متولی استاندارد در ایران جلسه مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و اداره کل استاندارد استان تهران برگزار شد.

در این جلسه دکتر فریبرز مسعودی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به ایجاد کارگروه رتبه بندی صنایع غذایی، تجاری سازی خدمات دانش بنیان دانشگاه، ایجاد مراکز نوآوری تخصصی در این حوزه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس نوری مدیرکل استاندارد استان تهران با توجه به ذکر اولویت های سازمان، در برقراری ارتباط مستمر با دانشگاه با هدف اثر بخشی بیشتر، ضرورت استفاده از آزمایشگاه های دانشگاه و ایجاد دفتر در پارک جهت گواهی محصولات شرکت های دانش بنیان توسط نماینده سازمان را مورد تاکید قرار داد.

طی این جلسه که با حضور مدیران و معاونین طرفین و چند تن از صاحبنظران و خبرگان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، مقرر شد دفتر اداره کل استاندارد تهران در محل پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی تاسیس شود.

همچنین، طرفین توافق کردند تا ضمن تعیین چارچوب های همکاری، در راستای پیشبرد اهدافی همچون ایجاد بانک اطلاعاتی و ارائه اطلس توانمندی های دانشگاه شهید بهشتی؛ تهیه فهرست اولویت های اداره کل استاندارد تهران بر اساس توانمندی های دانشگاه شهید بهشتی و تاسیس کمیته های متناظر با کمیته های بین المللی در ایران به منظور تدوین استاندارد به کمک اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همکاری جهت تدوین استانداردهای بین المللی تلاش کنند.

مشارکت در تدوین و بومی سازی استانداردهای بین المللی؛ کمک به تسریع صدور پروانه استاندارد برای اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و تاسیس کمیته تدوین استاندارد برای سنگ های مصنوعی از دیگر اهداف این همکاری هستند.

همچنین مقرر شد طرفین در راستای ارتقاء کیفیت محصولات، رقابتی نمودن فضای کسب و کار و افزایش بهره وری، جهت تدوین دستورالعمل های رتبه بندی صنایع غذایی همکاری ویژه به عمل آورند.

کد خبر 5514849 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی استاندارد حاکمیت سایبری نوآوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی شرکت های دانش بنیان ناسا ونزوئلا فناوری نانو فیس بوک گوگل سورنا ستاری اتحادیه اروپا پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه شهید بهشتی تدوین استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 744630

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • نمایندگی پارک علم و فناوری قزوین در کشور بلاروس تاسیس می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تحقق ۱۲۰ درصدی شاخص اختصاصی تدوین استانداردهای ملی در کردستان
  • تدوین استانداردهای ۱۲۰ گانه برای تولید خودرو
  • پیاده روهای مرکز شهر نفس می کشند | ایجاد محل های جدید برای پارک موتورسیکلت ها