Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@09:26:14 GMT

توماس مولر: تیم ملی آلمان همچنان پر از نقص است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۲۷۸۱

شماره 13 کهنه کار مانشافت در خصوص مصاف با آتزوری صحبت کرده است. 

آلمان توانست دیشب و در چارچوب هفته چهارم لیگ ملت های اروپا با ارائه یک بازی روان، ایتالیا را 5 به 2 شکست دهد. 

طرفداری| توماس مولر که توانست گل دوم آلمان را در مسابقه با ایتالیا به ثمر برساند، بعد از مسابقه و به نقل از اشپورت آینتس، این طور صحبت کرده است:

در این بازی کمی خطرپذیرتر بازی کردیم و با جسارت بیشتری در خط حمله عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ریسک را که ممکن است توپ را از دست دهیم را با این حساب که می توانیم آن را خیلی زود پس بگیریم، پذیرفتیم. بیشتر از آنکه مربوط به احساساتمان باشد، مربوط به جسارت‌مان بود. دیدید که موقعیت ها را براساس شانس و اقبال بدست نیاوردیم. حاصل فشار خوب مثل صحنه گل دوم تیمو بود. 

بازیکنان و رویکرد خوبی داریم و مسیر خوبی پیش گرفته ایم، ولی اگر راستش را بخواهید، همچنان پر از نقص هستیم. برای همین اصلا نباید از داشتن تیمی کامل صحبت کنیم. باید در این مورد آگاه باشیم. اگر روز خوبمان باشد، پتانسیل بردن هر تیمی را داریم. دیشب در خط حمله فشار خوبی آوردیم و پرس موفقی داشتیم. مدافعانمان در توپ های بلند هم خوب عمل کردند. از این بازی ها لذت می برم و می دانم قرار نیست 50 بازی ملی دیگر داشته باشم. ببینیم طی یک تا 3 سال آینده چه رخ می دهد.   

اخبار داغ 

میلاد سرلک با تیپ عروسی در باشگاه پرسپولیس + عکس رونمایی از شانس اول قهرمانی در جام جهانی / ایران چقدر شانس دارد؟ اولین شکست تاریخ ایتالیا مقابل آلمان در بازی های رسمی عصبانیت دوناروما از خبرنگاران: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟ وقتی مقابل رئال مادرید روی من خطا کردند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش سوسک شغل جدید بازیکن تیم ملی ژاپن!

به گزارش ورزش سه، تاکایوکی موریموتو پیپو اینزاگی فوتبال آسیا، جوان ترین بازیکنی بود که بازی در لیگ ژاپن را تجربه کرد. البته این چهره محبوب فوتبال ژاپن در تیم ملی، لیگ قهرمانان و همچنین از حیث گلزنی تمام عنوان هایی که مربوط به جوانان بود را تصاحب کرده بود.

سن بسیار کمش، از همان ابتدا مشخص بود که موریموتو رابطه خاصی با گلزنی دارد؛ عادتی که او به گلزنی داشت اصلی ترین دلیل بود تا کارشناسان موریموتو را در قیاس با اینزاگی در نظر بگیرند.

در سال ۲۰۰۶، کاتانیا نامش یکی از تیم های مورد اتهام در پرونده کالچو پولی بود و به همین دلیل تصمیم گرفت این بازیکن را به صورت قرضی جذب کنند. او در اولین بازی خود در سری آ مقابل آتالانتا در دقیقه 83 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و پنج دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند و بلافاصله استعداد عالی خود را برای گلزنی نشان داد. متأسفانه او مدت کوتاهی پس از آن رباط صلیبی زانوی چپش پاره شد و دیگر قادر به بازی در زمین نبود اما با وجود این مصدومیت، کاتانیا تصمیم گرفت او را برای همیشه به خدمت بگیرد.

در اولین بازی پس از بازگشت از مصدومیت، به پارما، یوونتوس و رم سه تیم خاص فوتبال ایتالیا گل زد اما با حضور سیمئونه در این تیم، زمان بازی مرد ژاپنی کمتر شد تا راهی جز جدایی مقابل خود نبیند. به صورت قرضی به نوارا فرستاده شد، که با آن شهرت خود را به عنوان یک مهاجم حفظ کرد و در 18 بازی 4 گل به ثمر رساند. سال بعد او به کاتانیا بازگشت اما او به مرحله پایانی فوتبال خود رسیده بود.

مرد ژاپنی ابتدا به امارات متحده عربی نقل مکان کرد تا در النصر با مربی سابق خود والتر زنگا و هم تیمی سابقش ماسکارا ملاقات کند؛ پس از آن به ژاپن برگشت و حالا در ۳۶ سالگی او در سری D فوتبال ایتالیا مشغول بازی کردن است. تیم آگریجنتو بازیکن سابق کاتانیا را به خدمت گرفته اما بازی در سطح چهارم فوتبال ایتالیا باعث می‌شود تا شما به دنبال تجربیات جدید باشید و اوقات فراغت خودتان را دنبال کنید؛ عجیب است اما بازیکنان سابق تیم ملی ژاپن این روزها در ایتالیا مشغول پرورش سوسک است و در مصاحبه‌ای که به تازگی با کالچو‌ مرکاتو انجام داده بود، این کار را دلیل آرامش خودش عنوان کرده است!

دیگر خبرها

  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • سانه در مانشافت: بدون مخفی کاری در کمپ تیم ملی!‏
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا
  • انصاری: هویت فوتبالی‌ام را مدیون هواداران فولاد هستم
  • انصاری: منظورم از آن حرف‌ها مردم خوزستان نبود
  • پرورش سوسک شغل جدید بازیکن تیم ملی ژاپن!