Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با صدور پیامی انتصاب سیدعباس صالحی را به مدیریت مؤسسه اطلاعات تبریک گفت.

متن پیام تبریک محمدمهدی دادمان به این شرح است:

«جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی
سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی به نمایندگی معظم له در مؤسسه اطلاعات و مدیرمسؤولی این روزنامه را تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید داریم روحیه انقلابی، سوابق ارزشمند و تجارب گرانقدر شما، قوّت مستمر و پیشران آن مجموعه محترم در مسیر پیش رو باشد تا ضمن احیای روزنامه‌نگاری فرهنگی-هنری، جریان نقد پویا در عرصه فرهنگ و هنر نیز شکل گرفته و جان تازه یابد.

ضمن آرزوی تداوم توفیق شما در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعلام می‌دارد مجموعه حوزه هنری انقلاب اسلامی، آماده هرگونه کمک، همکاری و طراحی مشترک برای هم‌افزایی در راستای مأموریت‌های مشترک فرهنگی و هنری خواهد بود.

از خداوند منّان، عافیت، صحت و سربلندی شما در مسؤولیت جدید را خواستارم.

محمدمهدی دادمان
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی»

کد خبر 5515359 فاطمه ترکاشوند

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عباس صالحی محمدمهدی دادمان موسسه اطلاعات روزنامه اطلاعات حوزه هنری تازه های نشر کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب دفاع مقدس انتشارات به نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نشر افکار جنگ تحمیلی ترجمه بنیاد سعدی انتشارات راه یار انتشارات سوره مهر سید محمود دعایی دفاع مقدس جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، "فرشاد مهدی‌پور" معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • جشنواره «نقالان سوره» بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر دست گذاشته است
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد