Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@10:48:03 GMT

نامه پورابراهیمی به قالیباف درباره حقوق بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۳۵۳۴

نامه پورابراهیمی به قالیباف درباره حقوق بازنشستگان

آفتاب‌‌نیوز :

«محمدرضا پورابراهیمی» رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه خواستار بررسی مصوبه دولت مبنی بر عدم اجرای افزایش حقوق سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی در هیئت «تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس» شد.

پورابراهیمی در این نامه آورده است: جناب قالیباف به نظر می‌رسد مصوبه اخیر دولت مغایر با قانون و مقررات از جمله ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی کشور، قانون بودجه ۱۴۰۱ و نیز قوانین مرتبط با احکام برنامه ششم توسعه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این نامه ادامه داد: بر این اساس تقاضا می‌شود با توجه به اهمیت موضوع، بررسی این مصوبه را در هیئت «تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس» با تسریع زمانی در دستورکار قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به این مغایرت‌ها باید مصوبه دولت اصلاح شود تا مغایرت‌های مذکور احصا و سپس با انعکاس گزارش هیئت تطبیق به هیئت دولت اقدامات لازم از سوی رئیس جمهور برای اصلاح مصوبه اخیر هیئت وزیران در ارتباط با حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اجرایی گردد.

پورابراهیمی در این نامه آورده است: فارغ از مغایرت‌های مذکور با قوانین ذکر شده سازمان تأمین اجتماعی نهاد عمومی غیردولتی که باید تصمیمات مربوط به منابع و مصارف و تعهدات این سازمان در چهارچوب اختیارات ذی‌نفعان سازمان مذکور که کارگران کارفرمایان و بازنشستگان هستند انجام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان محمدرضا پورابراهیمی تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه عشقی به پورابراهیمی/ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس

به گزارش قدس آنلاین، رئیس سازمان بورس در نامه ای به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص بند س تبصره 6 قانون بودجه سال 1403، این بند را حاوی تبعات منفی برای صندوق های سرمایه گذاری دانست و افزود: این تبصره تبعاتی همچون خروج نقدینگی و کاهش اعتماد سرمایه گذاران را به همراه خواهد داشت که این امر می تواند منجر به سوق دادن و هدایت نقدینگی به بازار های غیر شفاف مواری همچون ارز و طلا شود.

متن کامل این نامه به شرح زیر می باشد:

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • نامه عشقی به پورابراهیمی؛ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس است
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین المللی موزه ها / امضای مصوبه ‏ای با چشم‌‏های بسته
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند