Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@09:08:44 GMT

ساعت طرح ترافیک در تهران عوض نشد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۴۷۴۱

ساعت طرح ترافیک در تهران عوض نشد

به گزارش ایسنا، هفتادو چهارمین جلسه شورای حمل و نقل و  ترافیک شهر تهران امروز چهارشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۱ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و نمایندگان دستگاه های مسئول در حوزه حمل و نقل شهری برگزار شد.

بررسی اثرات ترافیکی احداث تونل شهید متوسلیان (امتداد جنوبی بزرگراه شهید صیاد شیرازی) به عنوان اولین دستور جلسه مطرح شد و در ابتدای بررسی این دستور، بخشی از مطالعات جامع حمل و نقل شهری و بازنگری های انجام شده در این بخش تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جزئیات فنی تونل توضیحاتی ارائه داد.

در نهایت دستور تونل شهید متوسلیان مشروط به تامین منابع خارج از بدنه شهرداری تهران به تصویب رسید، تونل شهید متوسلیان به طول ۸،۹ کیلومتر به ۳ محور دسترسی پیدا می کند.

تصمیم گیری در خصوص ساعات اجرای محدوده های ترافیکی شهر تهران به عنوان دومین دستور جلسه در هفتادوچهارمین جلسه شورای ترافیک شهر تهران مطرح شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، در ابتدای بررسی این دستور عمار سعیدیان فر معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل سازمان حمل و نقل و ترافیک گزارشی از سابقه اعمال محدودیت های ترافیکی در سال های گذشته و آمار تردد در محدوده های ترافیکی از زمان تغییر ساعات کار اداره های تهران ارایه کرد و در نهایت ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران بدون تغییر (۰۶:۳۰ تا ۱۷:۰۰) باقی ماند.

منبع: الف

کلیدواژه: حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن مراکز منتخب معاینه فنی در تهران امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران، امروز جمعه ۱۰ فروردین ماه، مراکز معاینه فنی بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ تا ۲۲ و مراکز شقایق، امام رضا، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی از ساعت ۷ تا ۱۴ فعال هستند.

محمد مهدی میرزایی قمی افزود: این مراکز در روز ۱۲ فروردین هم فعال هستند و به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران همچنین گفت: از ۱۴ فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان هم مراکز معاینه فنی بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ تا۲۲، مراکز نیایش، الغدیر، دماوند، سراج و شهید چمران از ساعت ۷ تا ۱۷ و مراکز شقایق، خاوران، امام رضا، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، چیتگر، ابوذر، آزادی، ایران خودرو (۵۰۶۲) و همه واحد‌های سیار از ساعت ۷ تا ۱۸ فعال هستند.

محمد مهدی میرزایی قمی از شهروندان خواست با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز‌های تعطیل برای اطمینان از آخرین وضع کاری مراکز به پایگاه اینترنتی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به نشانی inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • فعال بودن مراکز منتخب معاینه فنی در تهران امروز
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • دستور جدید رئیسی برای خیرین
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد