Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدهادی قانع عصر چهارشنبه ۲۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ساعت ۱۶ , ۳ دقیقه امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز، به‌دنبال دریافت گزارش شهروندان مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه خودرو، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳ و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه در حوالی روستای مهارلو اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی آمبولانس حامل دو بیمار (دو خانم جوان)، راننده خودرو و تکنسین خانم ۴۰ ساله اورژانس حین حرکت در مسیر به علت نامعلوم به‌ شدت با یک دستگاه کامیون باری برخورد کرد.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: به‌ دنبال وقوع این تصادف شدید خودروی آمبولانس واژگون و سرنشینان دچار مصدومیت شدند.

قانع خاطرنشان کرد: آتش نشانان ضمن ایمنی کامل محور و کشیدن نوار هشدار دهنده مصدومان حادثه را به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل دادند متاسفانه تکنسین خانم ۴۰ ساله در دم جان باخت و سه مصدوم دیگر شامل دو خانم بیمار آمبولانس و راننده به دلیل شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس آتش نشانی شیراز گفت: آتش‌نشانان و نجاتگران پس از پاک سازی کامل و انتقال خودرو به محل امن به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: ايسنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: در تاریخ ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۷:۳۸ طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان حادثه‌ای مبنی برگم شدن ۲ کودک ۷ و ۸ ساله در کوه بمو قرار گرفت و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۲۱ و ۱۲ و ۱۴ با تجهیزات تخصصی به همراه ۱۴ نفر کوه نورد را به محل اعزام کرد.

در بررسی تیم‌های عملیاتی مشخص شد ۲ کودک ۷ و ۸ ساله به همراه پدرشان در منطقه بمو بودندکه متاسفانه این دوکودک در ارتفاعات کوه بمو گم می‌شوند.

در این عملیات تیم امدادو نجات آتش نشانی با ایمنی کامل پس از طی مسیرصعب العبور و تقسیم بندی نیرو‌های عملیاتی به ۲ تیم، پس از ۲ ساعت تلاش موفق شدند این دوکودک را در ارتفاعات کوه بمو قبل از تاریکی هوا پیدا و به صورت صحیح و سالم به پایین کوه انتقال و به والدینشان تحویل دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان