Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:53:20 GMT

مدیران و فعالان فضای مجازی در البرز ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۴۷۹۰

مدیران و فعالان فضای مجازی در البرز ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری با اشاره به لزوم شناسایی و ساماندهی بسترهای فعالیت خبری و اطلاع رسانی در فضای مجازی گفت: امروزه ابزارهای اطلاع رسانی غالباً بر بستر اینترنت فعالیت می‌کنند و دارای تنوع و گستردگی زیادی هستند که بر اساس قابلیت‌هایی که دارند، سرعت انتشار اخبار را افزایش و ارتقا بخشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته در این مسیر، هرچه سرعت و اثربخشی بالاتر می‌رود باید ضریب خطا نیز کاهش یابد و اهمیت صحت و غنای مطالب نیز مدنظر قرار گیرد، بنابراین با توجه به اهمیت و اثرگذاری وسیع فعالیت صفحات خبری مجازی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی پرنفوذ از جمله واتساپ و اینستاگرام و شرایط و کاستی‌های موجود در این زمینه، طرحی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در دست تدوین است تا نسبت به شناسایی و هماهنگ کردن فرآیند اطلاع رسانی البرز در بستر فضای مجازی اقدام شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: از همین روی، فرم ثبت مشخصات این دسته از فعالان فضای مجازی تدوین شده است و در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بارگذاری و منتشر شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، مسئولین و گردانندگان گروه‌های واتساپی و صفحه‌های خبری (page) اینستاگرامی و سایر شبکه‌های اجتماعی در استان البرز که اقدام به فعالیت اطلاع رسانی در فضای مجازی می‌کنند، باید تا آخر تیرماه ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نسبت به ثبت نام و تکمیل مشخصات خود طبق فرم مربوطه اقدام کنند و فرم تکمیل شده را به معاونت فرهنگی رسانه‌ای این اداره کل تحویل دهند.

جابری انصاری متذکر شد: بدین طریق زمینه لازم برای شناسایی، هدایت و حمایت از ایشان که به سبک‌ها و شیوه‌های نوین در عرصه اطلاع رسانی البرز فعالیت دارند، فراهم گردد و از همین طریق بتوانیم ضمن رصد سمت و سوی کلان فعالیت فضای مجازی استان، در مواقع لزوم نسبت به حمایت و هدایت ایشان، اقدام بهتر و موثرتری کنیم.

کد خبر 5515615

منبع: مهر

کلیدواژه: جابری انصاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فضای مجازی بوشهر کرمانشاه اردبیل ویروس کرونا خراسان رضوی جهرم بیرجند آمار کرونا ایلام مشهد کشاورزی امام رضا ع صنایع دستی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع رسانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نماهنگ «ما می‌آییم» با توجه به جنایات و یاوه‌گویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی و پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل در عملیات وعده صادق به همت واحد رسانه و روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان فارس تهیه شده است.
این اثر به تهیه کنندگی واحد رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس و کارگردانی جواد پوروهاب امروز در فضای مجازی و رسانه‌ای استان فارس اکران و منتشر شد.

کد خبر 6080388

دیگر خبرها

  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود