Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@23:38:19 GMT

مقام ارتش: بار‌ها هیمنه آمریکا را در منطقه شکسته‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۴۸۶۴

مقام ارتش: بار‌ها هیمنه آمریکا را در منطقه شکسته‌ایم

آفتاب‌‌نیوز :

اولین گردهمایی فصلی روحانیون ارتش مقیم مرکز و ارشد‌های مناطق که با حضور حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام احمد جلیلی صفت، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و رؤسای ادارات، به میزبانی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در تهران و به صورت دورسخنی در سایر مناطق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش توجه به معیشت و خانه‌دار کردن کارکنان ارتش را به مثابه یکی از مطالبات فرماندهی کل قوا ذکر کرد و گفت: احداث و تحویل مسکن سازمانی و شخصی به عنوان تکلیفی مهم از دغدغه‌های نیروی زمینی ارتش است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه ولایت محوری، سرلوحه برنامه‌ها و ماموریت‌های نیروی زمینی ارتش قرار دارد، خاطر نشان کرد: امروز به سطحی از اقتدار و توانمندی دست یافته‌ایم که بار‌ها در منطقه هیمنه آمریکایی‌ها را در هم شکسته‌ایم.

وی افزود: در ارتش اسلام، یک فرمانده باید در سه نقش ظاهر شود؛ اولین نقش، نقش فرمانده نظامی است که باید عزل و نصب کند، دستور جنگ صادر کند و برنامه نظامی داشته باشد. نقش دوم، نقش یک پدر در زیرمجموعه خود است و از روزی که فرمانده شد، باید به زیرمجوعه مانند فرزندانش نگاه کند. نقش سوم، نقش رهبری است و یک فرمانده باید به فکر دنیا و آخرت کارکنانش باشد.

امیر سرتیپ حیدری در پایان سخنانش به راهبردهای فرماندهی در نیروی زمینی اشاره و خاطرنشان کرد: ولایت محوری، عدالت محوری، شایسته‌سالاری و طرح‌های ۳۰ گانه لبیک به عنوان راهبردها و برنامه‌های اصلی فرماندهی در نیروی زمینی ارتش هستند.

در ادامه، حجت‌الاسلام صالحی‌نسب، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش نیز با بیان اینکه شناخت آسیب‌های پرتکرار منجر به ایجاد فرصت‌ها است گفت: عادت به کارهای آسان، عدم استمرار فعالیّت‌ها، عدم کنترل بیلان‌های ارسالی، عدم اجرای همه برنامه‌ها برای همه گروه‌های مخاطبین، عدم اجرای کامل حلقه‌های معرفت، محبت و چهره‌به چهره، عدم اطلاع از دستورالعمل‌ها و فعالیّت‌ها، مدیریت رودربایستی و... بخشی از آسیب‌های پرتکرار است که بایستی با جدیّت نسبت به شناخت آنها مبادرت ورزیده تا بتوانیم آنها را به فرصت‌ها تبدیل کنیم و به اهداف مدنظر دست یابیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به راه‌کارهای موفقیّت در فعالیت‌های فرهنگی بیان کرد: مخاطب‌شناسی عصر حاضر، بهره‌مندی از روش‌های ترکیبی و تشکیل اتاق‌های اندیشه‌ورزی زمینه‌ساز موفقیّت در فعالیّت‌های فرهنگی است که بایستی برای تحقق آنها اهتمام ورزید.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارتش آمریکا کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف