Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خانچی دبیر ستاد زیرساخت اربعین حسینی خوزستان در نشست کمیته ایمنی راه‌ها در فرمانداری خرمشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی سعی خود را برای تکمیل زیرساخت‌های جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه بکار گیرند.
او از دستگاه‌های اجرایی که در سامان‌دهی رمپ‌های ورودی و خروجی و روشنایی جاده‌ی اهواز خرمشهر به تعهدات خود عمل کرده قدردانی کرد و از برخورد قانونی با دستگاه‌های مجری که تاکنون در این خصوص به تکالیف خود عمل نکرده اند، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد زیرساخت اربعین حسینی خوزستان به تامین اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی و امنیت مسیر‌های منتهی به مرز‌های دوگانه اربعین در خوزستان هم اشاره کرد و گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال از منابع ملی و ٩١ میلیارد ریال از منابع استانی در خدمت بهسازی خط‌کشی و نصب علایم در مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه خواهد بود، همچنین شبکه زیرساخت اینترنت با تقویت زیرساخت خود کیفیت بالاتری را در مسیر راه‌پیمایی اربعین در خوزستان ارائه خواهد کرد.
او در ادامه با اشاره به مسئله فرهنگ عمومی، بالا بردن سطح فرهنگ عمومی در کاهش حوادث جاده‌ای یکی از الزامات مهم و اساسی در ارتقای سطح ایمنی راه‌ها دانست و بر لزوم هماهنگی بیشتر متوالیان فرهنگی و رسانه‌ای استان در این رابطه تاکید کرد.
خانچی همچنین از حضور مواکب جدید با کمک‌های استان‌های معین و ارگان‌های دخیل در کار پایانه‌های مرزی خبر داد و شمار واحد‌های خدماتی در این مواکب را ۵۰۰ واحد اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی راه های مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی