Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@21:30:15 GMT

گوشی ارزان قیمت گلکسی A04 Core در راه است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۸۷۷۷

گوشی ارزان قیمت گلکسی A04 Core در راه است

فرارو-به تازگی چند رندر مطبوعاتی با کیفیت از گوشی هوشمند پایه Galaxy A04 Core منتشر شده است و انتظار می‌رود سامسونگ در اواخر این ماه یا ماه جولای آن را معرفی کند.

به گزارش فرارو، همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این دستگاه دارای نمایشگری با حاشیه‌های نسبتاً گسترده است و به احتمال زیاد، یک پنل با فرمت HD پلاس را ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دوربین جلوی این گوشی از تکنولوژی ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. در پشت بدنه این گوشی یک دوربین تکی با فلاش مشاهده می‌شود. دکمه‌های کنترل فیزیکی در کنار گوشی قرار دارند و اسکنر اثر انگشت برای آن ارائه نشده است. گوشی گلکسی A04 Core در سه رنگ مشکی، سبز روشن و برنزی عرضه خواهد شد.

طبق برخی شایعات پردازنده اختصاصی اگزینوس ۸۵۰ به عنوان "قلب" این گوشی هوشمند ارزان قیمت در نظر گرفته شده است. این تراشه شامل هشت هسته Arm Cortex-A55 با سرعت کلاک تا ۲.۰ گیگاهرتز، کارت گرافیکی Mali-G52 و یک مودم 4G / LTE می‌باشد. متأسفانه اطلاعاتی دیگری در خصوص سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر نشده است. به احتمال زیاد مقدار رم آن از ۲ تا ۳ گیگابایت تجاوز نخواهد کرد و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت را ارائه خواهد داد.

ماه گذشته، اطلاعاتی در خصوص اولین نماینده خط گلکسی Ax4 منتشر شد. گلکسی A04 Core یک گوشی هوشمند بسیار مقرون به صرفه، با حاشیه‌های ضخیم در کنار نمایشگر و دارای ابعاد ۱۶۴.۵ در ۷۶.۵ در ۹.۱۸ میلی متر خواهد بود. این گوشی از دو سیم کارت و یک کارت microSD پشتیبانی می‌کند و پورت USB-C و جک هدفون را نیز ارائه خواهد داد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

کلیدواژه: گلکسی A04 Core گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد

بانک مرکزی از آغاز اجرای طرح «کهربا» خبر داد که براساس آن امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از تلفن همراه و نسخه الکترونیکی کارت‌های بانکی، روی پایانه فروشگاهی فراهم می‌شود.

به گزارش ایرنا، بانک مرکزی اعلام کرد: در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

بانک مرکزی همچنین تاکید کرد: با اجرای طرح "کهربا"، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر شده است.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد