Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@10:47:30 GMT

رزرو طراح ترافیک در سامانه تهران من فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۹۸۶۲

رزرو طراح ترافیک در سامانه تهران من فعال شد

   

به گزارش مهر،حدود سه هفته پیش بود که سامانه‌های شهرداری تهران مورد حمله گسترده سایبری قرار گرفتند و از مدار خارج شدند و سامانه تهران من شهرداری تهران نیز یکی از سامانه‌هایی بود که دچار حمله سایبری شد و از دسترس خارج شد.

پس از این حمله، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تا زمان بازگشت سامانه تهران من به مدار نیازی به رزرو طرح ترافیک در این سامانه وجود ندارد و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا، مانند گذشته با توجه به شرایط و زمان تردد، محاسبه و در حساب شهروندی لحاظ خواهد شد و فقط رزرو جهت ورود به محدوده طرح ترافیک الزامی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون پس از حدود دو هفته سامانه تهران من در دسترس قرار گرفته و امکان رزرو طرح ترافیک میسر شده است و شهروندان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه تهران من طرح ترافیک را رزرو کنند.

همچنین با توجه به هفتاد و چهارمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۷:۰۰ است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری از وزارت نیرو، محمدرضا کاویان‌پور از فعال‌شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز (یکشنبه) فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی بیان‌داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

رییس موسسه تحقیقات آب ادامه‌داد: همچنین در مدت ۴۸ ساعت، بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال‌وبختیاری شاهد خواهیم بود.

کاویان‌پور اضافه‌کرد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، در مدت ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • هشدار قرمز درباره فعال شدن سامانه بارشی؛ سیل در راه تهران؟
  • وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  • هشدار زرد برای این استان ها | سامانه بارشی تا چه زمانی فعال است؟ + فیلم
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی