Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@01:08:40 GMT

آخرین جزئیات از ساخت مترو پرند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۱۳۱۹

آخرین جزئیات از ساخت مترو پرند

به گزارش همشهری آنلاین، علاءالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در تشریح طرح‌ها و پروژه‌های مهم و محوری استان تهران گفت: تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام در استان تهران در دستور کار قرار گرفته است. بر همین اساس در حال حاضر احداث قطار حومه کلانشهر تهران به شهر جدید پرند، اتصال اسلامشهر به متروی تهران، اجرای طرح نوسازی ده هزار دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان تاکسیرانی شهر تهران، تکمیل و توسعه و تجهیز بیمارستان‌های امام خمینی (ره) شهریار، مرکز درمانی ملارد، فیروزآبادی شهرری، شهدای تجریش، کودکان حکیم تهران، بیمارستان حضرت مهدی (عج)، کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره) و روزبه تهران و احداث باند دوم محور قدیم قم-تهران و احداث کمربندی پاکدشت پایان یافته و یا مراحل نهایی را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان تهران گفت: در سفر رییس جمهور به استان تهران و حضور در جلسه شورای اداری استان تهران به همراه اعضای محترم دولت در خرداد ماه ۱۴۰۱، تصمیمات خوبی گرفته شد که ماحصل آن تامین بالغ بر ۱۶.۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات عمومی دولت، شرکت های دولتی و شرکت نفت و نهادهای عمومی غیردولتی برای ۱۴۷ طرح یا پروژه زیرساختی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰درصد در حوزه های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، انتظامی، آبرسانی، شبکه های آب و فاضلاب، حمل و نقل ریلی و جاده ای بود.

براساس گفته ازوجی«از جمله این طرح‌ها می‌توان به تکمیل و احداث بازسازی و تجهیز ۷۵ مدرسه ، تکمیل و تجهیز ۱۵ بیمارستان در شهرستان های تهران، تکمیل ۲۷ مجموعه ورزشی در شهرستان های تهران، اجرای ۱۸ طرح‌های سرمایه گذاری اشتغالزا، تکمیل ۵ تأسیسات فاضلاب و تصفیه خانه در برخی شهرستان‌های تهران، اجرای گازکشی به ۲۲ روستای تهران، احداث ۶۱۶۶۰ واحد مسکونی برای خانوار نیازمند مسکن، بهره برداری از ۷ هزار طرح اشتغالزایی برای افراد مددجو و غیرمددجوی استان، احداث شش پست برق فشار قوی برای ۶ شهرک‌ صنعتی استان جهت تأمین ۶۰۰ مگاوات برق، ۱۶ کلانتری و پاسگاه انتظامی و اعطای بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بابت ۲۳۰ طرح دارای توجیه فنی و اقتصادی جهت سرمایه گذاری توسط بانک‌های عامل، اشاره کرد.»


او تاکید کرد: طی سال های اخیر تعهدات زیادی در سطح استان ایجاد شده بود که به تدریج منجر به کاهش رضایت عمومی شده بود. به همت و تلاش استاندار تهران و مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، این کسری ها تا مبلغ ۲۲۶ میلیارد تومان جبران شد و از سوی ۲۳ دستگاه اجرایی استان پرداخت شد.

منبع: الف

کلیدواژه: استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است