Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پایگاه صهیونیستی با انتشار گزارشی از درخواست ویژه واشنگتن از تل آویو پیش از سفر جو بایدن به اراضی اشغالی پرده برداشت.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری صهیونیستی واللا طی گزارشی عنوان کرد که ایالات متحده آمریکا از مقامات رژیم صهیونیستی خواسته است تا زمان انجام دیدارهای از پیش برنامه ریزی شده جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در اراضی اشغالی با تشکیلات خودگردان در موضوعات امنیتی با نرمی رفتار کرده و از ایجاد تنش اجتناب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش مذکور، واشنگتن تن از تل آویو خواسته است تا از انجام اقداماتی که منجر به افزایش سطح تنش‌ها با فلسطینیان (از جمله مقاومت) شود، بشدت اجتناب کند.

واللا در گزارش خود نوشته است که آمریکایی‌ها خواهان آن هستند تا بروز هرگونه تنش میان نیروهای امنیتی و ارتش رژیم صهیونیستی با فلسطینیان به پس از سفر بایدن به اراضی اشغالی که قرار است در تاریخ ۱۳ جولای انجام شود، موکول شود.

در ادامه آمده است: اکنون محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بخاطر رفتارهای یکجانبه اسرائیل در کرانه باختری احساس سرخوردگی می‌کند. او همچنین نسبت به سیاست‌های آمریکا در قبال پرونده فلسطین خشمگین است و تهدید کرده که امکان دارد علیه اسرائیلی‌ها تصمیمات جدید اتخاذ کند.

این وبگاه صهیونیستی در ادامه گزارش منتشر شده می‌نویسد: تهدیدات محمود عباس ممکن است در توقف همکاری‌های امنیتی و همکاری با مؤسسات سازمان ملل و حتی لغو به رسمیت شناختن اسرائیل ختم شود.

در بخشی دیگر از این گزارش اشاره شده که بایدن و دولت او در صدد آن است تا شرایط را برای انجام دیدار رئیس جمهور این کشور با مقامات صهیونیستی فراهم کرده و اینگونه القا کند که این دیدار در صورت بروز تنش میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی صورت نخواهد گرفت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت جو بایدن کرانه باختری اسرائیل تشکیلات خودگردان فلسطین محمود عباس بنی گانتز نفتالی بنت یائیر لاپید خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است

نظرسنجی جدید راسموسن ریپورتز نشان می‌دهد که حدود نیمی از رای دهندگان آمریکایی معتقدند که کشورشان بی‌جهت دلارهای مالیات دهندگان را برای حمایت از شرکای خارجی خود مانند رژیم صهیونیستی و اوکراین هدر می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بر اساس نظرسنجی از ۱۱۲۶ رأی دهنده احتمالی، به طور کلی، حدود ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دولت ایالات متحده به طور کلی برای کمک های خارجی «بیش از حد» هزینه می کند.

براساس گزارش آرتی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه بسته بودجه ۹۵ میلیارد دلاری جدیدی را امضا کرد که بر اساس آن اوکراین قرار است ۴۸ میلیارد دلار تسلیحات و کمک‌های دیگر دریافت کند و ۲۳ میلیارد دلار دیگر برای تکمیل ذخایر تخلیه شده پنتاگون استفاده شود.

حدود ۴۷ درصد از این رای‌دهندگان گفتند که این کمک‌ها «خیلی زیاد» است، در حالی که حدود ۲۰ درصد از واشنگتن می‌خواستند پول نقد بیشتری خرج کند.

 یک نظرسنجی CBS News/YouGov که در اوایل ماه جاری انجام شد نیز نشان داد که حمایت عمومی از ادامه ارسال سلاح به کی‌یف کاهش یافته است. فقط ۵۳ درصد از بزرگسالان ایالات متحده معتقدند که دولت آنها باید به اوکراین کمک نظامی کند که در مقایسه با ۷۲ درصد دو سال پیش کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!