Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@00:07:12 GMT

سیاوش گرجستانی: می خواهم بازیگر و کارگردان باشم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۲۳۱۵

سیاوش گرجستانی: می خواهم بازیگر و کارگردان باشم

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران،سیاوش گرجستانی پسر سیروس گرجستانی که نقش سلطان را در سریال «حکم رشد» ایفا می کند،  در سال ۱۳۶۲ به دنیا آمده است. پدرش از بازیگران  سینما و تلویزیون ایران بود. سیاوش در چهار سالگی در فیلم سینمایی دوران سربی به ایفای نقش پرداخت. زمانی که ۱۸ سال سن داشت وارد دنیای هنر شد و بعد از گذشت ۱۳ سال فقط گریم انجام می‌داد تا این که در نهایت تصمیم گرفت به مستندسازی و فیلمسازی بپردازد و وارد عرصه بازیگری نیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموعه آثار هنری این بازیگر توانمند می توان به سریال دولت مخفی، جاده چالوس، به خاطر یک مشت ریال که تجربه بازی با پدرش را در این فیلم داشت اشاره کرد. 

به بهانه پخش سریال «حکم رشد» گفتگویی با او داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

شما تجربه بازی داشتید، اما این نقش یک تفاوت‌هایی نسبت به تجربه‌های قبلی دارد. با توجه به ویژگی‌های کار دلیل انتخاب این پروژه چه بود که شما آن را پذیرفتید؟

قبل‌تر از «حکم رشد»، سریالی از من پخش شد که از حضورم در آن حس خوبی نداشتم تا اینکه یک روز، از پروژه حکم رشد با من تماس گرفتند. به محض ورود به لوکیشن برای مذاکره متوجه شدم که من به لطف اول خدا و بعد رفیق شفیق و حرفه‌ای ام فرزاد رحمانی (مدیر برنامه ریزی پروژه) و سیامک راشدی (بازیگردان پروژه) پیشنهاد شده ام.

آن روز طی مذاکره‌ با آقای لفافیان، متوجه شدم نقش خوبی به من پیشنهاد شده که  مهم و کلیدی است. از همین رو از آقای لفافیان که محبت و رفتارش برایم فراموش نشدنی است درخواست داشتم که اجازه دهد قصه را بخوانم. با خواندن سه قسمت از سلطان شیفته و فریفته اش شدم و این شد که شما این شب‌ها شاهد بازی من در سریال «حکم رشد» هستید.

کار کردن با گروه سریال «حکم رشد» چگونه بود؟

حال خوبی داشتم، یکسری رفقای قدیمی دوباره کنار هم بودند. البته این روز‌های آخر به پخش خورده بودیم و فشار کار دو چندان شده بود اما همین هم بخشی از جذابیت‌های کار محسوب میشود. هر چند که  شامل ضرر‌های قصه‌ای هم میشود و آن را تحت تاثیر قرار میدهد.

واکنش‌های مخاطبان چگونه است؟ بیشتر چه سوالاتی از شما می‌پرسند؟

اینکه در فضای مجازی و در خیابان پیگیری مردم را می‌بینم، نشان میدهد که مخاطب پیگیر سریال هستند و می گویند چه خوب است که بعد مدت‌ها سریالی دیدیم که هم از نظر بصری و داستانی و هم از نظر انتخاب بازیگر ریسک کرده و جواب هم گرفته است. سریال به سراغ کلیشه‌ها در انتخاب بازیگر نرفته که این خود نقطه قوت است.

و حالا شما قصد دارید روی بازیگری یا کارگردانی تمرکز کنید؟

 یک بار یکی از رفقا به شوخی به من گفت که نمیتوانی هم شتر باشی هم مرغ. به این حرف او خیلی فکر کردم، به این نتیجه رسیده ام این رفیقم باید دیدگاهش را تغییر بدهد نه من هدفم را؛ به نظرم مقوله بازیگری و کارگردانی هر دو در حال خلق کردن هستند پس یکی از آن‌ها نمی‌تواند در وجود دیگری اختلال ایجاد کند بنابراین در جواب شما می‌گویم هر دو را در کنار هم می‌خواهم ادامه بدهم.

آیا کار جدید در حوزه کارگردانی دارید؟

بله، حدود یکسال به اتفاق یکی از رفقای کاربلدم به اسم بیژن اعرابی که از فیلمسازان جوان و خوب ایران است روی نوشتن یک فیلمنامه سینمایی تمرکز داشتیم و حالا درگیر جذب سرمایه برای ساخت اولین فیلم بلندم هستم، انشالله که بشود ولی اگر هم نشد مشکلی ندارد فیلمنامه کوتاهی دارم که به سرعت آن را کلید خواهم زد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود.

در این زمینه بخوانید:

حادثه تلخ در سریال «سلمان فارسی»/ ۲ نفر جان باختند

عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد.

پیشتر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

دیگر خبرها

  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • سیاوش چراغی‌پور؛ از «زیرخاکی» تا سریال جدید سروش صحت