Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@03:24:50 GMT

مردان چه رنگ لباسی دوست دارند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۲۸۶۰

برخی رنگ‌های خاص وجود دارند که مردان خیلی دوست دارند در لباس‌های خانم‌ها ببینند. ناطقان: شاید بگویید زنان برای دلخوشی خودشان به استایل‌شان می‌رسند اما خواندن این مطلب شاید برایتان جالب باشد و متوجه شوید که چرا در بعضی مواقع توجه دیگران بیشتر به سویتان جلب می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع چند رنگ لباس جذاب از نظر آقایان می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چند رنگ لباس جذاب از نظر آقایان

    مشکی

یکی از اصلی‌ترین رنگ‌هایی که مردان دوست دارند رنگ مشکی است. مردان زنان را در رنگ مشکی؛ پیچیده، باکلاس و مبهم می‌بینند.

    قرمز

قطعا یکی از رنگ‌هایی که مردان عاشقش هستند. این رنگ زنانگی، خونگرم و صمیمیت را انتقال می‌دهد اما دقت داشته باشید که استفاده زیاد از این رنگ انسان را دلزده می‌کند. یعنی سرتا پا قرمز پوشیدن، بلکه قرمز در کنار رنگ‌های دیگر به ویژه مشکی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند.

    آبی روشن

یکی از رنگ‌های محبوب مردان، آبی روشن است. این یک رنگ عمومی زنانه نیست اما خانم‌ها با آبی پوشیدن این پیام را انتقال می‌دهند که مثبت، صادق و آرامبخش هستند. به ویژه هر چه از طیف رنگی روشن‌تر استفاده کنند.

    صورتی

صورتی لطیف، زنانه و جذاب است. استفاده از صورتی‌های تند یا زیاد شما را تبدیل به دختربچه می‌کند اما استفاده صحیح و ملایم از طیف روشن صورتی شما را بسیار دوست داشتنی می‌کند.

    سفید

کمتر مردی را می‌توانید پیدا کنید که دوست نداشته باشد شما سفید بپوشید. سفید پاک، با کلاس و خاص است و احساس مثبتی به مردان انتقال می‌دهد.
سفید برای اغلب رنگ پوست‌ها مناسب است و به راحتی با سایر لباس‌ها ست می‌شود.

چند رنگ لباس جذاب زنانه

    فیروزه‌ای

سبز خالص ممکن است برای مردان جذاب نباشد اما زمانی‌که با کمی آبی با سبز ترکیب می‌شود یک رنگ جذاب و دوست‌داشتنی می‌سازد. این رنگ هما‌ن‌طور که صداقت و روشنی آبی را دارد، با جذابیت و روح زندگی سبز نیز ترکیب شده است.

    کرمی رنگ

رنگ کرم را می‌توان در دسته‌بندی رنگ‌های روشن مانند سفید قرار داد. این رنگ خالص مانند سفید در عین حال گرم و دلنشین است و این پیام را انتقال می‌دهد که یک خانم با رنگ کرم پاک، با کلاس و صادق است. برچسب ها: مردان ، رنگ لباس ، جذاب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مردان رنگ لباس جذاب رنگ لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت:  چهار هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد سکونت دارند که در سال گذشته چهار میلیون و ۵۵۰ هزار لیتر نفت سفید به این خانوارها اختصاص یافت.

 حمید مظفری نژاد افزود :  گسترش شبکه گازرسانی و توزیع الکترونیکی سوخت در بستر سامانه "سدف" با شناخت صحیح مصرف کنندگان واقعی، کاهش ۶۹ درصدی مصرف نفت سفید را در منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل تر به همراه داشته است.

مدیر منطقه سبزوار گفت: هم اینک ۷۴ باب فروشندگی مجاز نفت سفید در منطقه فعالیت دارند که خانوارهای روستایی فاقد گاز طبیعی به راحتی می توانند با مراجعه به نزدیکترین فروشندگی محل زندگی خود نسبت به دریافت سهمیه اقدام کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

 
 

دیگر خبرها

  • سخنگوی کاخ سفید: بر اساس حدس و گمان نظر نمی‌دهم
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • حمله فسفری؛ روایت جنون صهیونیست‌ها + فیلم
  • چطور از مردها تعریف کنیم؟
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس