Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های پاراوزنه برداری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در دسته ۶۵ کیلوگرم به مدال نقره و برنز دست یافت.

به گزارش ایران اکونومیست، در ادامه رقابت های آزاد پاراوزنه برداری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در کره جنوبی در حال برگزاری است، امروز جمعه ۲۷ خرداد امیر جعفری نماینده وزنه بردار ایران در دسته ۶۵ کیلوگرم موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر جعفری در حرکت اول خود وزنه ۱۸۷ کیلوگرمی را مهار کرد اما در دومین حرکت از مهار وزنه ۱۹۵ کیلوگرمی بازماند. ملی پوش ایران در حرکت سوم خود وزنه ۱۹۵ کیلوگرمی را بالای سر برد و به مدال نقره دست یافت.

وی در مجموع با رکورد ۳۸۲ کیلوگرم توانست مدال برنز مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را کسب کند.

همچنین علی سیفی دیگر نماینده ایران در دسته ۶۵ کیلوگرم، در حرکت اول، دوم و سوم از مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی بازماند و از دور رقابت ها حذف شد.

با توجه به اینکه رقابت‌ها به صورت آزاد و آسیا-اقیانوسیه برگزار می شود، برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می شود.

در بخش بانوان نیز سمانه هدی آق‌قلعه ملی پوش دسته ۸۶ کیلوگرم به عنوان نماینده ایران به روی تخته رفت. او در حرکت اول وزنه ۸۱ کیلوگرمی و در حرکت دوم وزنه ۸۷ کیلو را مهار کرد اما در حرکت سوم از مهار وزنه ۹۳ کیلوگرمی بازماند و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

ملی پوش ایران در مجموع همین گروه با رکورد ۱۶۸ کیلوگرم در رده چهارم مسابقات آسیا- اقیانوسیه و مسابقات آزاد قرار گرفت.

در ادامه این مسابقات، فردا شنبه ۲۸ خرداد فاطمه انصاری نماینده دسته ۶۷ کیلوگرم در بخش بانوان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

در بخش مردان نیز سامان رضی و علی اکبر غریب شاهی نماینده ایران در دسته ۱۰۷ کیلوگرم و مهدی صیادی و احمد امین زاده در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم برابر حریفان خود رقابت خواهند کرد. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رقابتهای پاراوزنه بردلری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نماینده ایران ایران در دسته قهرمانی آسیا مدال نقره رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.                                                                      

همچنین در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.نماینده سنگاپور با نمره ‌۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان