Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - خطیب جمعه کرمان گفت: یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های مقام معظم رهبری و انقلاب دفاع از رای مردم بوده و حضرت آقا بزرگ‌ترین مدافع حق مردم در عرصه‌های مختلف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر کرمان با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: پیامبر(ص) سختی‌های زیادی کشید تا جامعه اسلامی تشکیل شد و خود ایشان هم پیش‌بینی می‌کرد که بعد از او انحرافاتی در جامعه اسلامی ایجاد شود و بارها این مسئله را متذکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) به ابوذر فرمود "اول چیزی که از امت اسلامی رخت برمی‌بندد امانتداری و خشوع است" و آن را یک مشکل بعد از خودش عنوان می‌کنند، گفت: امانتداری یک ویژگی اجتماعی نیز هست و عدم رعایت آن زندگی اجتماعی را دچار چالش کرده و بین انسان‌ها بی‌اعتمادی ایجاد می‌کند.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه امانتداری جزو ارزش‌های مهم در تمام ادیان است، افزود: قرآن کریم یکی از ویژگی‌های مهم انبیای الهی را امانتداری مطرح کرده و دستور خداوند است.

وی با بیان اینکه عقلانیت نیز حکم می‌کند که انسان امانتدار باشد، گفت: امانتداری هم در گفتار و هم در کردار است که امانت‌داری در گفتار مستلزم راستگویی و درستکاری است.

صباحی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام (ص) به محمد امین مشهور بود و امانتداری حضرت محمد(ص) باعث روی آوری مردم به دین اسلام شد، افزود: پیامبر اسلام (ص)، قبل از اسلام هم آراسته به صفات الهی بود که پیروان ایشان هم باید این چنین باشند.

امام جمعه کرمان: مسئولان نظارت بر بازار را جدی بگیرند؛ چند نرخی بودن نشان از عدم نظارت بر بازار استامام جمعه کرمان: عبور از گذرگاه سخت مشکلات اقتصادی نیازمند همراهی با دولت استامام جمعه کرمان: مردم در جنگ ترکیبی با دشمن یاری دهنده دولت باشند

وی در بیان خطبه دوم نماز جمعه امروز شهر کرمان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا یعنی هیچ گناهی را کوچک نشماریم و از کنار هیچ گناهی در جامعه به راحتی نگذاریم، واجبات الهی را انجام بدهیم و هیچ عبادتی را ناچیز نشماریم چرا که رضایت خداوند در آن است.

خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه خردادماه یک ماه پرحادثه برای ملت ایران است و حوادث سرنوشت‌سازی در این ماه اتفاق افتاده که کشور با سربلندی آنها را پشت سر گذاشته است، گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند، اجازه ندهید یاد و نام امام خمینی(ره) در جامعه به فراموشی سپرده شود چرا که روح انقلاب است.

وی با بیان اینکه در دنیا انقلاب‌های زیادی ایجاد شد اما بعد مردم را کنار گذاشتند، افزود: در انقلاب اسلامی ایران مردم با جان و مال و خون خود انقلاب را به‌وجود آوردند و هنوز هم پای کار انقلاب هستند و از آن دفاع می‌کنند.

صباحی با اشاره به اینکه بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در این مدت حدود 50 انتخابات برگزار شده است، بیان کرد: یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های مقام معظم رهبری و انقلاب دفاع از رای مردم است و رهبر معظم انقلاب فرمود "رای مردم حق الناس است".

وی افزود: به‌عنوان خطیب امروز جمعه کرمان اعلام می‌کنم فردی بهتر از مقام معظم رهبری تا به امروز ندیدم که مدافع حق مردم باشد و با وجود تمام سختی‌هایی که کشیدند و تهمت‌هایی که به ایشان می‌زنند، حضرت آقا بزرگ‌ترین مدافع حق مردم در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/511/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رهبر استان کرمان رهبر استان کرمان مقام معظم رهبری خطیب جمعه کرمان مدافع حق مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک