Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@04:52:30 GMT

مترو، مهم‌ترین مطالبه مردم ورامین از رئیس جمهور است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۸۴۴۴

مترو، مهم‌ترین مطالبه مردم ورامین از رئیس جمهور است

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص سفر ریاست جمهوری به دیار ۱۵ خرداد، اظهار کرد: سفر حجت الاسلام رئیسی به دیار ۱۵ خرداد به‌عوان اولین سفر رئیس جمهوری به شهرستان های جنوبشرق استان تهران محسوب می‌شود، باتوجه به اهمیت این سفر و اتفاقات مثبت و پیامدهای خوبی که پیرو این سفر به وجود خواهد آمد این سفر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این سفر می‌تواند در بخش های مختلف نقطه تحولی باشد، موضوع مترو بعد از تلاش هایی که طی این دو سال انجام گرفت و وزیر راه قول مترو را داد و شخص رئیس جمهور هم امروز این مهم را نهایی می‌کند، موضوع مترو به‌عنوان پروژه مصوبه سفر رئیس جمهور در این سفر اعلام خواهد شد که اعتبار خوبی هم برای آن در نظرگرفته شده است زیرا مهم ترین مطالبه مردم دیار ۱۵ خرداد بحث مترو است.

این نماینده مجلس افزود: بحث انتقال پساب تهران جزو مهم ترین موضوعات است که برای تامین آب زراعی کشاورزی مطرح خواهد شد، باتوجه به اینکه دشت ورامین قطب کشاورزی استان تهران محسوب می‌شود و جزو یکی از مناطق حاصلخیز در تولید غلات کشور و کشت محصولات استراتژیک است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است که تامین آب زراعی در اولویت بالایی قرار دارد که امیدواریم در سال جاری به سرانجام برسد.

نوش آبادی بیان کرد: موضوع دیگر بحث تامین اعتبار برای ساخت بیمارستان پیشوا است و تنها شهرستانی می‌باشد که فاقد بیمارستان است و رئیس جمهور نیز از این پروژه بازدید خواهد کرد و در مجلس شورای اسلامی نیز در ردیف بودجه تلفیق قرار گرفته که یکی از پروژه های مهمی است که می‌تواند با اعتبار مناسب مراحل ساخت این پروژه شروع شود.

وی با اشاره به حوزه ورزشی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک، بحث تکمیل استادیوم ورزشی قرچک است که امیدواریم با تامین اعتباری که انجام می‌شود به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تامین اعتبار مجتمع مسکونی ۱۱۰۰ واحدی سبحان در راستای طرح ملی مسکن که در قرچک انجام خواهد شد، همچنین بازدید رئیس جمهور از محور خط مترو تهران به ورامین و پیشوا و زیرگذرهای این محور و دیدار با مردم در ورزشگاه تختی با نخبگان و اقشار مختلف مردم و پس از آن جلسه شورای اداری از جمله برنامه های سفر حجت الاسلام رئیسی به دیار ۱۵ خرداد است.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: برنامه سفر رئیس جمهور ابتدا از شهرستان قرچک آغاز خواهد شد و پس از آن جلسه شورای اداری در ورامین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حسین نوش آبادی سفر رئیس جمهور دیار ۱۵ خرداد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است

فرارو- علامه محمد امین شهیدی رئیس امت واحده پاکستان گفته است که مردم پاکستان به عنوان ملتی سرافراز، رئیس جمهور ایران را یک رهبر مذهبی و انقلابی می‌دانند.

به گزارش فرارو، علامه محمد امین شهیدی اظهار کرد: آیت الله ابراهیم رئیسی به دلیل ویژگی‌ها و خصوصیات شخصی‌اش، فردی ممتاز است. او مجتهد، فقیه، دکتر عالم دین، قاضی است و بسیاری ویژگی‌های دیگر نیز دارد. او به عنوان رئیس حکومت اسلامی، شخصیت بسیار ارزشمندی برای مردم پاکستان است.

وی افزود: مردم پاکستان از استقبال عمومی از این قهرمان که در دوران ریاست جمهوری او برای اولین بار در تاریخ تصمیم جسورانه‌ای علیه دولت غاصب کودک کش صهیونیستی اسرائیل گرفته شد، هیجان زده هستند.

رئیس امت واحده پاکستان گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهور ایران بر قوت اشتراکات سیاسی، دیپلماتیک، فرهنگی، مذهبی و تاریخی دو کشور بیفزاید.

وی با بیان اینکه قلب مردم پاکستان برای چنین رهبران انقلابی می‌تپد که عزت و کرامت را نشان می‌دهند اضافه کرد: سفر آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران نه تنها نقطه عطف مهمی از نظر دیپلماتیک و سیاسی خواهد بود، بلکه برای مسلمانان شیعه و سنی پاکستان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

علامه محمد امین شهیدی گفت: مردم پاکستان مشتاق دیدار رهبر کبیر امت اسلامی آیت الله رئیسی از نزدیک هستند و از گفتگو‌های ایشان بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی خاورمیانه و روابط پاکستان و ایران، سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است. در سفر سه روزه وی به پاکستان، استقبال مردمی مثال زدنی و پرشور مردم ثابت خواهد کرد که او در هیچ کشور دیگری نیست، بلکه در کشور خودش است. هر جوان سرافراز پاکستان و هر پاکستانی مشتاق استقبال از رئیس جمهور ایران است.

رئیس امت واحده پاکستان در پایان گفته با سفر رئیس جمهور ایران، هر دو کشور به یکدیگر نزدیک خواهند شد و سوء تفاهم‌ها برطرف می‌شود و با شانه به شانه ایستادن در برابر دشمنان مشترک، جلوه‌های عملی وحدت متقابل به وجود می‌آید.

دیگر خبرها

  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی