Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@05:57:05 GMT

آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۸۷۶۷

آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی ایلام

ایسنا/ایلام در جدیدترین رنگ‌بندی اعلام‌شده کرونا، در استان ایلام ۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، چرداول، دره‌شهر،دهلران و سیروان  در وضعیت زرد و بقیه‌ی شهرستان‌ها در وضعیت آبی قرار دارند.

تاکنون در استان ایلام ۷۹ هزار و ۶۲۵ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۲۵۴ نفر نیز به دلیل عوارض ناشی از این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیا

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغوش باز بهار دهلران به روی مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در بازدید از نوروزگاه عشایر و صنایع دستی دهلران با بیان این که نامگذاری امسال با شعار جهش تولید و مشارکت مردم انگیزه تولید مضاعف را در حوزه صنایع دستی و امور عشایری افزون کرده است؛ گفت: امید است شعار امسال موجب جهش تولیدات عشایری، برندسازی و توسعه دامنه بازار فروش محصولات تولیدی شود.
حسنی همچنین از مصوبه سفر وزیر کشور در خصوص احداث بازارچه دائمی عرضه محصولات و صنایع دستی در دهلران به عنوان زمینه ساز جهش تولید و تحقق شعار سال خبر داد.
صادقی، فرماندار دهلران نیز در حاشیه بازدید از نوروزگاه شهرستان از اسکان ۲۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از ۲۵ اسفندماه تاکنون خبر داد و گفت: تمامی مناطق توریستی، تفریحی و تاریخی در حوزه شهرستان دهلران آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی است.
شهرستان دهلران با دارا بودن چشمه‌های طبیعی آبگرم، غار خفاش، چشمه قیر، کویر ابوغویر و ده‌ها منطقه تاریخی و طبیعی دیگر یکی از قطب‌های گردشگری در جنوب استان ایلام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوای تهران در وضعیت «پاک»
  • آغوش باز بهار دهلران به روی مهمانان نوروزی
  • ۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام
  • دره ویژدرون؛ مکانی افسانه‌ای و حیرت‌انگیز در ایلام + فیلم