Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:44:43 GMT

کرمان همچنان در رنگ بندی زرد کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۹۶۲۰

کرمان همچنان در رنگ بندی زرد کرونایی

طبق اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کرمان شهرستان‌های رفسنجان، انار، شهربابک، بافت، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، بم، فهرج، ریگان، رودبار، نرماشیر و منوجان در دسته رنگ آبی قرار دارند.

دیگر شهرستان‌ها ی استان از جمله کرمان  رنگ زرد دارند.

بنا به گزارش دانشگاه علوم پزشکی،  شهرستان‌های بردسیر و قلعه‌گنج هفته گذشته در دسته آبی قرار داشته و این هفته به رنگ زرد در آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنگ بندی کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت شبکه دامپزشکی کرمان بر عرضه مواد خام دامی 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان با اعلام اینکه نظر به اهمیت سلامت مواد غذایی و مصرف کنندگان، طرح تشدید نظارت شبکه دامپزشکی بر عرضه مواد خام دامی با حساسیت بیشتری در این روز‌ها در حال انجام است، گفت: بازرسین و ناظرین بهداشتی شبکه دامپزشکی با مشاهده کوچکترین تخلف در این زمینه با متخلفان برخورد قاطع و جدی می‌کنند.

محمود زین الدینی افزود: با توجه به خطر انتقال بیماری‌های مختلف در اثر عرضه غیربهداشتی فرآورده‌های خام دامی، از کلیه شهروندان انتظار می‌رود از خرید گوشت مرغ یا قطعات ران و سینه فاقد بسته بندی، گوشت قرمز فاقد مهر دامپزشکی، گوشت از پیش چرخ شده، آلایش مرغ بدون بسته‌بندی و یا فرآورده‌های خام دامی دارای بسته‌بندی با برچسب مخدوش خودداری و هنگام خرید موارد بسته‌بندی به تاریخ تولید، انقضا و کد بهداشتی دامپزشکی توجه کنند.

وی با بیان اینکه تامین ایمنی غذا از مزرعه تا سفره یکی از اهداف مهم دامپزشکی است، عنوان کرد: دامپزشکی در حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی و ارتقای سلامت و بهداشت عمومی جامعه نقش به سزایی دارد.

زین الدینی تصریح کرد: با توجه به ادامه طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان کرمان، بازرسی از همه مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان کرمان یکی از اولویت‌های اصلی برنامه کاری شبکه دامپزشکی در ایام نوروز و مبارک ماه رمضان است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان افزود: از کلیه فعالان و عرضه کنندگان مواد پروتئینی تقاضا می‌شود با رعایت کامل ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌های دامپزشکی به ارتقای سلامت جامعه کمک کنند.

زین الدینی از شهروندان خواست، ضمن تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی، برای گزارش تخلفات بهداشتی با شماره ۳۲۱۳۴۳۶۶ شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • تشدید نظارت شبکه دامپزشکی کرمان بر عرضه مواد خام دامی 
  • روزانه ۴۰ تا ۵۰ داروخانه در مشهد بازدید می‌شود