Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد قطعنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی و تاثیر آن بر مذاکرات گفت: این قطعنامه بیشتر فنی بود اما آنها سیاسی اش کردند آنها بازدید کردند گزارش تهیه کردند و معلوم نیست چه ضرورتی دارد که چنین قطعنامه ای صادر کنند. قطعا این قطعنامه بر مذاکرات تاثیری ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل کوثری با بیان این مطلب به عصر ایران گفت: البته چنین رفتارهای از اینها که مصوبات برجام را هم قبول ندارند بعید نبود. کاملا روشن است که ما به تمام تعهدات برجامی مان عمل کردیم آنها نیز بازدید کردند، الان که می خواهند برگردند و باید به تعهداتشان عمل کنند چنین بهانه های را می آورند.

وی ادامه داد: ما تاکید کرده ایم که اگر بخواهند به راهشان ادامه دهند و برجام یک طرفه باشد ما قبول نداریم و غنی سازی را ادامه می دهیم. ما دیگر برای مذاکره، مذاکره نمی کنیم؛ مذاکره را برای رسیدن به نتیجه انجام می دهیم و اگر برای ما نتیجه ای نداشته باشد معنا ندارد و ما کار خودمان را انجام می دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا مذاکرات ادامه خواهد داشت، گفت: بستگی به آن طرف دارد که تحریم ها را بردارند. ما اقدامات مان را انجام دادیم به تعهداتمان عمل کردیم و الان نوبت آنهاست که عمل کنند ولی قطعا این قطعنامه بر روی مذاکرات تاثیری ندارد .

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مجلس بحث تعلیق عضویت ایران در ان پی آتی مطرح است، گفت: اصلا چنین بحثی مطرح نیست ما به خود برجام مقید هستیم و معتقدیم باید برجام عملیاتی شود.

کوثری در پاسخ به این سوال که شما و بسیاری از افرادی که در حال حاضر خواستار به نتیجه رسیدن برجام هستید در دوره دولت قبل مخالف برجام بودید و علت تغییر جهت گیری تان چیست، گفت: ما آن موقع که گفتیم برجام را قبول نداریم به این علت بود که تاکید داشتیم که آمریکایی ها هم عمل کنند یعنی تعهدی که برای ما بود برای آنها هم باشد و دیدیم که پیش بینی ما درست بود و آنها به تعهداتشان عمل نکردند و حرف ما ثابت شد.

وی افزود: در حال حاضر که ما به تعهداتمان عمل کردیم و باید اینها نیز اقدام کنند. وقتی اینها عمل نکنند چرا ما ادامه دهیم. قطعا این دفعه برگ برنده دست ماست و ما دیگر زیر بار زور نخواهیم رفت.

تماشاخانه ببینید| مهارتی عجیب در شکار/ سوسکی که موقع شکار چراغ‌هایش را خاموش می‌کند ببینید| یک قدم به ساخت ربات‌های انسان‌نما نزدیکتر شدیم/ ساخت پوست انسانی برای یک انگشت رباتیک فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان

رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: با توجه به معدنی بودن استان کرمان پیشنهاد راه اندازی موزه معدن با جنبه‌های آموزشی و آگاهی بخشی مطرح شده که این موضوع نیز بررسی و پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو محمد حجت رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، در جمع اعضای کمیسیون معدن این نهاد گفت: قوانین و مقررات مزاحم و بخشنامه‌های خلق الساعه مخل فعالیت‌های معدنی احصا و برای پیگیری بیشتر اصلاح آن‌ها به کمیسیون معدن اتاق ایران و مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

وی افزود: همچنین برنامه ریزی برای آموزش و اطلاع رسانی لازم در رابطه با قانون اولیه معدن و سایر موارد مورد نیاز در این حوزه برای فعالان معدنی ضروری است که باید انجام شود. 

او اظهار داشت:در نشست چند روز گذشته کمیسیون معدن اتاق ایران سه موضوع مهم جمع بندی انتظارات فعالان معادن از دولت در سال جدید، بررسی صلاحیت‌های لازم برای بهره برداری از معادن و استفاده از فرصت‌های همکاری با سازمان توسعه تجارت مانند شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی مورد تاکید قرار گرفت.

حجت، به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره و تصریح کرد: مواردی در این زمینه پیشنهاد شده که پس از بررسی و تائید، در قالب انجام فعالیت‌هایی اجرایی خواهد شد. رئیس کمیسیون معدن تصریح کرد: همچنین در سال جاری برنامه ریزی برای بازدید‌های میدانی برای معادن فعال و نیمه فعال، همایش تجلیل از پیشکسوتان حوزه معدن استان و شرکت فعال و موثر در همایش کرمان آیدکس صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: با توجه به معدنی بودن استان کرمان پیشنهاد راه اندازی موزه معدن با جنبه‌های آموزشی و آگاهی بخشی مطرح شده که این موضوع نیز بررسی و پیگیری خواهد شد. 

گفتنی است در این نشست مواردی از جمله شکل گیری شرکت‌های مادر تخصصی، تشکیل بانک اطلاعاتی از فعالان معدنی و معادن، شناسایی تامین کنندگان مواد معدنی و تجهیزات معدنی، تشکیل زیرگروه‌های کمیته‌های کمیسیون معدن، بازدید از نمایشگاه‌های معدنی و برگزاری سمینار‌های آموزشی به صورت ماهانه مطرح شد.

دیگر خبرها

  • جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد
  • جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ‌های سرمایه گذاری
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: جهت تحقق شعار سال دولت و مجلس هر ۴ ماه یک‌بار گزارش دهند/ وقتی مردم را پای کار آورده‌ایم موفق بوده‌ایم + فیلم
  • ربیعی: تلاش‌های اسرائیل برای صدور قطعنامه ها‌ی بیشتر علیه ایران ادامه می‌یابد
  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • (ویدیو) گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند+ فیلم