Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امروز شنبه (28 خرداد) نشست دولت، مجلس و نمایندگان کانون بازنشستگان کشور درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری برگزار خواهد شد.

در این جلسه قرار است درصد افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین اعتراضات این قشر درباره قانون همسان سازی حقوق مورد توجه و بررسی قرار بگیرد.

به گزارش فارس، پس از ۱۵سال همچنان اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان با موانع بسیاری روبه‌روست و در یک دهه اخیر اعتراض‌ها و تجمعات بازنشستگان نیز در شهرهای مختلف در اعتراض به عدم اجرای  دقیق این قانون رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمعاتی که امسال نیز ۱۶ شهر برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

 یکشنبه هفته جاری یعنی در روزی که تعطیل رسمی محسوب می‌شد اعلام شد که حقوق بازنشستگان غیرحداقل بگیر ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و این در حالی است که شورای عالی کار افزایش ۳۸ درصدی را تصویب کرده بود. البته این اتفاق مختص به بودجه ۱۴۰۱ نیست و عدم اجرای این قانون دست‌کم در یازده سال گذشته منجر به تجمعات و اعتراضات بازنشستگان شده است.

منبع: فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان همسان سازی حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در هفته جاری دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که نشست این هفته احتمالاً آخرین جلسه رایزنی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان خواهد بود و احتمال دارد تصمیمات تا آخر هفته قطعی و نهایی شود.

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت؛ بازنشستگان خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و افزایش حقوق براساس هزینه‌های زندگی هستند.

دیگر خبرها

  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان
  • متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • بازنشستگان بخوانند/ متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟