Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه در جهان امروز جنگ آینده بر سر آب و غذا خواهد بود، ابراز داشت: با توجه به اینکه بخش کشاورزی تأمین کننده امنیت غذایی ما است لذا برای پیروز شدن در این جنگ احتمالی می‌بایست برنامه‌ریزی های لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطع برق کشاورزی استان سمنان باید تدبیر شود، افزود: این مهم کمک خواهد کرد تا در راستای توجه به امنیت غذایی و پیشگیری از ضرر و زیان احتمالی، دغدغه‌ای برای کشاورزان استان ایجاد نشود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی بالغ بر ۹۳ طرح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی در استان افتتاح و به بهره برداری رسید، ابراز داشت: برای این طرح‌ها اعتباری معادل ۱۴۲ میلیارد تومان هزینه شد که طبق برآوردها می‌تواند در ارتقای حوزه اشتغال استان اثربخش باشد.

هاشمی با بیان اینکه در حوزه خرید گندم از کشاورزان استان و پرداخت وجوه به آنان اقدامات در حال انجام است، تصریح کرد: برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، دامدار کارت برای پرداخت تسهیلات ویژه حمایت از دامداران و مرغداران استان در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه در بحث مقابله با بیابان‌زایی و خشکسالی نیز در عرصه‌های بیابانی استان اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته است، افزود: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی از سوی اتاق بازرگانی با دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد که امیدوارم تداوم داشته باشد.

کد خبر 5517292

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان جهاد کشاورزی سمنان اتاق بازرگانی سمنان شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی سید محمد رضا هاشمی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه کشاورزی اردبیل سفر استانی مشهد آمار کرونا اصفهان سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جلوگیری از خودکشی سگ پلیس!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدبیر اهالی رسانه برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز قدس
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعب آب در خاتم و مروست
  • جلوگیری از اضافه برداشت بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب آب + عکس
  • اجرای طرح گشت مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز زمین در شاهرود
  • جلوگیری از اضافه برداشت بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب آب
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعبی آب در خاتم و مروست
  • (ویدئو) جلوگیری از خودکشی سگ پلیس!
  • باغداران بخوانند/ برای جلوگیری از سرمازدگی درختان چه باید کرد؟
  • توصیه‌های جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برای جلوگیری از سرمازدگی باغات
  • توصیه‌های جهاد کشاورزی خراسان رضوی برای جلوگیری از سرمازدگی باغات