Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:03:26 GMT

همچنان آمار فوتی کرونا در همدان صفر است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۳۰۸۳

همچنان آمار فوتی کرونا در همدان صفر است

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا اعلام کرد: طی دو سه هفته اخیر به جز یک مورد، فوتی نداشتیم و همچنان آمار فوتی استان صفر است.

علیرضا توقیری در گفت‌وگو با ایسنا، مطرح کرد: تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان ها که با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته همراه بودند، ۸۶ نفر بود که از این تعداد هشت نفر در بخش عادی و دو نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مجموع ۷۸ نفر در کل بیمارستان های استان با حالت مشکوک و قطعی با تشخیص کرونا بستری هستند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

به گفته توقیری، شهرستان های همدان، کبودراهنگ، بهار، نهاوند، ملایر، رزن، تویسرکان، اسدآباد و درگزین در وضعیت آبی هستند و تنها شهرستان فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت خوبی را در سطح استان شاهد هستیم، مطرح کرد: هر بیماری با علائم کرونا مراجعه کند حتماً آزمایش PCR از او گرفته می شود و اینگونه نیست که فقط از افراد بالای ۶۰ سال تست کرونا بگیریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا یادآور شد: طبق آنچه وزارت بهداشت اعلام کرده اجبار در استفاده از ماسک در اماکن سرباز برداشته شده اما در اماکن عمومی و سربسته همچنان توصیه به استفاده داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران

سید حسین طباطبایی مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد، از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری بندرعباس _ تهران خبرداد و گفت: ۳ مصدوم این حادثه بستری در بخش تخصصی و  ما بقی مصدومان مرخص شده اند.

وی با اشاره به مصدومان بستری در بیمارستان افزود: سیما ساعی شکستگی ترقوه، تروما به سینه، در بخش ارتوپد، محمد رضا زهیبه دلیل شکستگی زانو در بخش ارتوپد و جعفر حسن زاده به دلیل شکستگی دنده  در بخش جراحی بستری بودند.

طباطبایی ادامه داد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که  هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی (ره) و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان