Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان ظهر شنبه در نشست مسئولان عالی انتظامی و قضائی استان کرمانشاه که در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری بیش از ۶۰۰ قبضه اسلحه غیرمجاز و قاچاق توسط پلیس کرمانشاه کشف شده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید بیش از این اجازه داد تا قبح وجود اسلحه در جامعه و تیراندازی‌های روزانه شکسته شود، افزود: عادی شدن این مسئله موضوع بسیار خطرناکی است که البته پلیس با همکاری و هماهنگی دستگاه قضائی ورود همه جانبه‌ای نسبت به این موضوع داشته و نتایج خوبی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کشف بیش از ۶۰۰ قبضه سلاح گرم، ۷۰۰ قبضه سلاح سرد و حدود سه هزار و ۲۰۰ عدد فشنگ و مهمات از باندهای قاچاق و افراد مجرم در سه ماهه سال جاری را بیانگر اهتمام پلیس در مقابله با عاملان ناامنی جامعه و قاچاقچیان عنوان کرد و گفت: از این پس قاطعانه تر با این دسته از افراد برخورد می‌شود و جرایم سنگین‌تری در انتظارشان خواهد بود.

جاویدان برخورد قاطعانه و بدون گذشت با عاملان تیراندازی و ناامنی در جامعه را از مهمترین مطالبات مردم عنوان و تصریح کرد: این مطالبه کاملاً به حق بوده و پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت جامعه وظیفه خود می‌داند به آن پاسخ داده و امنیت شهروندان را تأمین کند.

وی با بیان اینکه اختلافات ملکی، مالی، اختلافات شخصی و خانوادگی به ترتیب مهمترین انگیزه‌های تیراندازی در استان کرمانشاه به شمار می‌رود، گفت: در یک ماه اخیر بیشترین تیراندازی‌ها در شهرستان‌های کرمانشاه و اسلام آبادغرب به وقوع پیوسته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از همراهی دستگاه قضائی با پلیس و اهتمام آنها در قاطعیت صدور احکام برای عاملان تیراندازی و لغو مرخصی آنها قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تداوم طرح‌های پلیس و همکاری مراجع قضائی شاهد تداوم سیر نزولی تیراندازی‌ها در استان کرمانشاه باشیم.

کد خبر 5517387

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه اسلحه غیرمجاز تیراندازی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه کشاورزی اردبیل سفر استانی مشهد اصفهان آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در زمینه ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از انجام مراحل قانونی و با دستور مقام قضائی و حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط شده و به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087396

دیگر خبرها

  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق