Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پس از کش‌وقوس فراوان و شایعات مختلف در خصوص آینده سیدجلال حسینی در پرسپولیس، روز گذشته بود رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد به احتمال فراوان یدجلال فصل آینده به عنوان مربی در پرسپولیس فعالیت می‌کند. البته قرار نبود این خبر در این مقطع رسانه‌ای شود اما رضا درویش این موضوع را اعلام کرد و به همین دلیل برنامه خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که این موضوع خیلی هم به مذاق کاپیتان باسابقه قرمزها خوش نیامد اما قرار بر این شده هفته آینده سیدجلال حسینی در یک نشست خبری، پایان دوران حرفه‌ای خود را در پرسپولیس اعلام کند.

باشگاه پرسپولیس هم به کاپیتان خود پیشنهاد برگزار یک دیدار خداحافظی با هر تیمی که خود حسینی خواست را داده است اما خود سیدجلال خیلی مایل به برگزار بازی خداحافظی نیست و ترجیح می‌دهد مثل خداحافظی از تیم ملی، در یک نشست خبری پایان دوران حرفه‌ای خود را اعلام کند.

این درحالی است که حسیتی قصد داشت یک فصل دیگر هم به بازی کردن ادامه دهد اما پس از این پکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به وی اعلام کرد که در برنامه های فصل آینده تیم جایی ندارد و اگر می خواهد به بازی کردن ادامه دهد، باید در تیم دیگری مشغول به بازی شود. این گزینه همچنان برای سیدجلال وجود دارد که سال آخر فوتبالش را در ملوان، تیم زادگاه و دوران جوانی اش بگذراند اما از آنجایی که وی اخیرا در تهران یک مجموعه ورزشی افتتاح کرده و سرمایه گذاری زیادی هم روی آن انجام داده و به همین دلیل قصد دارد به اداره امور این مجموعه بپزدازد. ضمن اینکه نیت وی خداحافظی از فوتبال با لباس پرسپولیس بوده است و تا این لحظه به همین دلیل گزینه بازگشت به ملوان بندرانزلی حتی با وجود لیگ برتری شدن این تیم منتفی است.

قرار است طی چند روز آینده زمان و مکان دقیق نشست خبری و بازی احتمالی خداحافظی حسینی اعلام شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش: اوسمار بعد از بازی با سپاهان برنامه آینده را می دهد / فیلم

صحبت های رضا درویش را مشاهده می کنید.

دانلود (7.6MB)

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • رضا درویش: اوسمار بعد از بازی با سپاهان برنامه آینده را می دهد / فیلم
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید