Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، از صدور کیفرخواست برای قاتل سرگرد شهید «پوریا نظری» از مأموران انتظامی استان که اسفندماه سال گذشته باعث شهادت وی شد، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در دیدار مسؤولان عالی انتظامی و قضائی استان که در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، در پاسخ به مطالبه فرمانده انتظامی استان در خصوص تعیین تکلیف سریع‌تر عامل شهادت سرگرد نظری، اظهار داشت: کیفرخواست فرد قاتل صادر شده و به زودی نیز قرار است محاکمه وی در یکی از دادگاه‌های کرمانشاه انجام و رأی لازم صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اهتمام دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در جامعه و استان کرمانشاه، عنوان کرد: یکی از موضوعات نگران کننده‌ای که با آن روبرو هستیم مسئله تیراندازی‌هایی است که تقریباً روزانه در استان اتفاق می‌افتد.

دادستان کرمانشاه افزود: در این میان هم دستگاه قضائی و هم پلیس بر این موضوع اتفاق نظر دارند که باید با این افراد به شدت و قاطعانه و بدون گذشت برخورد کرد تا وضعیت شهر و جامعه با ناامنی مواجه نشود.

وی با سخت توصیف کردن کار پلیس در دستگیری عاملان تیراندازی به دلیل اینکه عمده آن‌ها در ساعات ابتدایی بامداد و تاریکی هوا رخ می‌دهد عنوان کرد: دستگاه قضائی نیز قدردان زحمات مأموران جان برکف پلیس بوده و چند ماهی است که مرخصی این افراد به همراه قاچاقچیان سلاح و مهمات را ممنوع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۳۶۷ محکوم به جرم تیراندازی، قاچاق و حمل سلاح بیش از چهار ماه و ۱۵ روز است که در زندان به سر برده و هیچ گونه مرخصی به آن‌ها اعطا نشده است.

کرمی از اقدام پلیس کرمانشاه در دستگیری سارقان یک واحد مسکونی در محله بهار و همچنین دستگیری یکی از اراذل و اوباش کرمانشاه در شهرک کارمندان نیز تقدیر کرد و گفت: تداوم برخوردهای قاطعانه با اشرار و عاملان ناامن کننده در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس قرار دارد و مردم مطمئن باشند با جدیت از امنیت آن ها دفاع می شود.

انتهای پیامم

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه کش دستگیر شد

فرمانده انتظامی نور از دستگیری شرور قمه کشی که قصد آتش زدن یک وحد صنفی در آن شهرستان را داشت، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه احمد امینی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش شهرستان نور که قصد آتش زدن یک واحد صنفی را داشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ امینی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری و حمایت دستگاه قضائی از پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس در برخورد با عاملان ایجاد ناامنی مصمم است و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • شرور قمه کش دستگیر شد
  • قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت
  • دستگیری عامل تیراندازی در سلسله
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان