Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای دهرویه گفت: به دلیل درخواست تیم‌های مهمان، بازی‌های مرحله دوم از یکم لغایت سوم تیرماه به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال‌ساحلی پارت‌سمنان می گوید: تیم‌های پارس دکل گستر اراک، کامبادان کرمانشاه، ایوبی اسپرت گلستان و پارت سمنان، در گروه دوم مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای دهرویه گفت: تیم ۱۷ نفره فوتبال ساحلی پارت سمنان با هدایت سرمربی، مربی دروازه بانان و کادر فنی با هزینه‌های شخصی در این مسابقات حضور دارند و با حضور سرمایه گذاران و حامیان مالی امکان تغییر نام تیم وجود دارد.

مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور با حضور هشت تیم در ۲ گروه برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله پایانی مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور راه می‌یابد.

مرحله نخست مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور از هفتم خرداد با حضور ۱۵ تیم در چهارگروه آغاز شد. تیم پارت سمنان در گروه دوم میزبان نمایندگانی از اصفهان، اراک، یزد و بوشهر بود که با پیروزی بر حریفان خود به عنوان سرگروه تیم دوم به مرحله دوم مسابقات صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی اخبار ورزشی مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور پارت سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود

هاشمی ، درباره جزئیات سفر استانی دور دوم هیأت دولت به استان سمنان گفت: این سفر قرار است پنجشنبه  برگزار شود و علاوه بر حضور رئیس جمهور در سمنان و شاهرود، شاهد حضور وزرای کابینه سیزدهم در هشت شهرستان استان سمنان نیز خواهیم بود.

وی از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با حضور وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت در استان سمنان خبر داد و افزود: افتتاح طرح‌های مرتبط با آب و همچنین بهداشت و درمان در زمره مهمترین طرح‌هایی است که با حضور اعضای کابینه سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار سمنان با بیان اینکه راه و پل‌های غیرهمسطح و زیرساخت‌های مرتبط با ارتباطات را از دیگر موضوعات طرح‌های قابل افتتاح در سفر استانی رئیس جمهور و وزرا به شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان دانست و افزود: دو تقاطع غیرهمسطح در سمنان و آرادان با حضور وزرا و رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه وزرای کابینه سیزدهم در سطح شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان با نخبگان دیدار خواهند کرد، تاکید کرد: جلسات شورای اداری همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان در تمام هشت شهرستان استان سمنان با حضور وزرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه شورای اداری استان سمنان در مرکز استان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: یک نشست حل مسئله مرتبط با رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای تولیدی مانند سیمان بی ارجمند نیز در سفر استانی دوم کابینه سیزدهم برگزار می‌شود.

استاندار سمنان همچنین گفت: جشن احیای ۲۰۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد در استان سمنان نیز با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی دور دوم برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید 
  • دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شاهرود آغاز شد