Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@15:47:37 GMT

دردسر جنگ روسیه و اوکراین برای رئال‌مادرید!

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۶۹۵۳

دردسر جنگ روسیه و اوکراین برای رئال‌مادرید!

گویا زمین و زمان نمی‌خواهند رئال و استادیومش بزرگ‌تر از این شوند یا حداقل سعی می‌کنند این اتفاق را به تاخیر بیندازند!در حالی که پیش‌بینی اولیه این بود که اتمام پروژه بازسازی ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید و تبدیل آن به ورزشگاه و مرکز تفریحی فرهنگی تا سال ۲۰۲۲ باشد، پاندمی کرونا روی روند این پروژه تاثیر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌های اخیر فلورنتینو پرس اما گویای این است که ساخت و ساز سانتیاگو برنابئو از پیامدهای جنگ هم بی‌تاثیر نمانده است.

آخرین وضعیت از زبان آقای رئیس

مرد اول مدیریت کهکشانی‌ها درباره وضعیت بازسازی ورزشگاه خانگی رئال اینگونه اظهارنظر کرد: «همان طور که می‌دانیم جنگ در اوکراین ۲ چیز را ملتهب کرده است؛ کمبود مواد و افزایش قیمت اما ما در حال حل تمام مشکلات هستیم و خوشحالیم این روند را ادامه می‌دهیم؛ حتی اگر شروع آن پیش از شیوع پاندمی باشد.»

بازسازی ورزشگاه خانگی رئالی‌ها از ۲۰۱۹ شروع شده و این پروژه صرفا به نوسازی بخش‌های مربوط به فوتبال نیست. سانتیاگو برنابئو قرار است یک مرکز فرهنگی تفریحی باشد و پرس پیش از این عنوان کرده بود که با توجه به این که آنها در طول فصل بیشتر از ۲۸ یا ۲۹ بازی در آن انجام نمی‌دهند، می‌خواهد کاربری آن را برای باقی روزهای سال افزایش دهد. این مجموعه دارای یک مرکز خرید متصل به استادیوم نیز می‌باشد و اگر چه زمان دقیقی برای اتمام آن اعلام نشده اما گویا باشگاه و رئیسش مطمئن هستند که تا فصل ۲۴-۲۰۲۳ قابل بهره‌برداری خواهد بود. نشریه معتبر« آس» هم کمبود مواد اولیه و قیمت بالای آن  به واسطه جنگ اوکراین را جزو دلایل تعویق تاریخ بهره‌برداری از سانتیاگوبرنابئوی جدید می‌داند.

افتخارات جدید در خانه جدید

رئال مادرید این سال‌ها در همان خانه قدیمی اما باشکوهش ویترین خارق‌العاده‌ای از اتفاقات درخشان و افتخارات را رقم زده است. برخی از بازیکنان رئال پس از انتقال به این تیم از جو حاکم بر سانتیاگو برنابئو و ورود به یک تالار بزرگ و باشکوه یاد می‌کنند؛ پدیده‌ای که می‌تواند روحیه افتخار و بزرگ بودن را به اعضای تیم القا کند و قرار است همین پدیده تا حدود یک سال دیگر باز هم تاثیرگذارتر باشد و کالیسئوم تاریخی مادرید که ۷۵ سالگی را پشت سر گذاشته برای روزهای درخشش ستاره‌های جوانی که قرار است جایگزین اسطوره‌هایی مانند دی‌استفانو، رائول گونزالس، ایکر کاسیاس، رونالدو نازاریو، زین الدین زیدان، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما باشند باز هم باشکوه‌تر خواهد بود. پرس کسی است که سماجت جالبی برای به انجام رساندن پروژه‌هایش دارد. زخم به سرانجام نرسیدن پروژه سوپرلیگ شاید او را در انجام موفق پروژه کم‌حاشیه‌تری مانند ارتقای سانتیاگو برنابئو  تحریک کند و هر چقدر هم زمین و زمان برای تعویق این ماموریت مانع ایجاد کنند دیر یا زود رقبای مادرید برای رویارویی با این تیم بزرگ مجبورند تالار باشکوه‌تر و احتمالا پرفشارتری را تحمل کنند.

منبع: فوتبال ۳۶۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: رئال مادرید سانتیاگو برنابئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است

مهاجم 33 ساله اسپانیول که به طور قرضی برای رئال مادرید بازی می‌کند، مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، دو تن از اعضای تیم مدیریت ورزشی منچستریونایتد چند هفته قبل به اسپانیا سفر کرده و وضعیت چند بازیکن از جمله خوسلو را جویا شدند. هرچند قرار است دن اشورث کارش به عنوان مدیرورزشی جدید شیاطین سرخ را از تابستان شروع کند اما سران این باشگاه از همین حالا جستجوها برای تقویت ترکیبشان را آغاز کرده‌اند.

خوسلو به طور قرضی برای رئال مادرید توپ می‌زند و سابقه 4 فصل حضور در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های استوک سیتی و نیوکاسل را در کارنامه دارد. سران منچستریونایتد به سبب ویژگی‌های فیزیکی ایده‌آل و همچنین تجربه بالای خوسلو، او را گزینه‌ای مناسب برای نیمکت‌ راسموس هویلوند می‌دانند. با وجود علاقه منچستریونایتد، اولویت خوسلو ادامه حضور در رئال مادرید است و همان‌طور که خودش هم قبلا گفته بود، دوست دارد دست کم به مدت یک فصل دیگر در سانتیاگو برنابئو بازی کند. خوسلو در فصل جاری عملکرد خوبی در پیراهن رئال مادرید داشته و موفق به ثبت آمار 13 گل و 3 پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • وتوی روسیه به نفع پیونگ یانگ؛ قدرت‌های بزرگ باید از خفه کردن کره شمالی دست بردارند
  • ژابی سوپراستار: شماره یک جهان و شاید رئال مادرید!
  • پلی به گذشته؛ اولین گل دنی کارواخال با پیراهن رئال مادرید (29 مارس 2014) / فیلم
  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو چقدر خرج روی دست مدیران رئال مادرید گذاشته است؟