Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: ما مکلف هستیم که با تسهیم و جذب اعتبارات، نیازهای مردم و منطقه را برطرف کنیم نه اینکه به هر صورت ممکن مکلف به هزینه کرد اعتبارات باشیم. استاندار خراسان رضوی گفت: ما مکلف هستیم که با تسهیم و جذب اعتبارات، نیازهای مردم و منطقه را برطرف کنیم نه اینکه به هر صورت ممکن مکلف به هزینه کرد اعتبارات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: نیاز به تحول جدی در برنامه‌ریزی برای توسعه داریم و  اگر بخواهیم  تلاش های ما به جایی برسد باید در برنامه ریزی و اجرا تحول ایجاد کنیم .

استاندار افزود : نیاز به تغییر شیوه های مدیریتی و اعمال مدیریت تحولی داریم تا بن بست ها و موانع را بشکافیم و به پیش برویم، اهداف ما باید نیاز محور باشد ، 

استاندار ادامه داد: اعتبارات مالی یکی از الزامات است که اگر به موقع و در جای خودش با توجه به نیاز حقیقی مردم هزینه نشود مشکل را برطرف نمی‌کند.

 نظری به پروژه‌های نیمه‌تمام استان از سال‌های گذشته تاکنون اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها به هدف تامین نیاز، نرسیده لذا خود تبدیل به مشکل شده‌اند که باید با اولویت بندی نیازهای مناطق، توسط کمیته‌های برنامه ریزی و توسعه شهرستان‌ها، پروژه‌ها را تکمیل کرد.

 استاندار اساس رفع نیازهای مردم و مناطق را برنامه ریزی از پایین به بالا عنوان و اضافه کرد:  اگر فرمانداران و اعضای کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها در شهرستان، پیشنهادات بررسی شده و اولویت بندی شده را به استان ارائه دهند و سپس استان به سازمان برنامه و بودجه کشور منعکس کند ،مدیریت کارآمد تری را خواهیم دید.

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مردم نیازهای مردم برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین کود مورد نیاز کشاورزان برای کشت‌های بهاره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر شرکت خدمات حمایتی استان کرمانشاه گفت: با آغاز فصل کشت بهاره انواع کود‌های فسفات و پتاسه برای کشاورزان فراهم شده است.
سهراب مصطفی با بیان اینکه امسال بیش از ۱۱۱ هزار تن کود برای استان مصوب شده است گفت: سال گذشته ۱۱۱ هزار و ۲۶۲ تن کود در استان کرمانشاه مصرف شد.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • تامین کود مورد نیاز کشاورزان برای کشت‌های بهاره