Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهرداد عرب اول در کمیته برنامه ریزی مشترک شهرستان‌های زاهدان، خاش، میرجاوه و تفتان گفت: توزیع بخشی از اعتبارات ۱۴۰۱ در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان با ریاست استاندار و حضور اعضای شورا و نمایندگان صورت گرفت و طی هفته‌ای که گذشت پروژه‌های مهم شهرستان‌ها احصا شد و در کمیته برنامه ریزی مصوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امسال توزیع سه هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان اعتبار بین ۲۶ شهرستان و ۱۳۰ دستگاه اجرایی انجام شد، بنابراین تمام تلاش بر این است که این مهم به بهترین شکل صورت گیرد که البته با محدودیت‌هایی نیز رو به رو هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: طبق دستور رئیس جمهور و الزام دولت باید در توزیع اعتبارات به ایجاد زمینه رشد هشت درصدی اقتصادی توجه ویژه شود که این مهم مورد عنایت قرار گرفته است.

به گفته عرب اول : ۲۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه محرومیت زدایی اختصاص یافته که با توجه به شاخص‌های سیستان و بلوچستان می‌توانیم سهم قابل توجهی از این بخش برای استان بگیریم.

او گفت: پروژه و پارک‌های اداری و تامین و تجهیز دستگاه‌های اجرایی در تقسیم بودجه امسال مورد توجه ویژه قرار گرفته است و توزیع اعتبارات و ابلاغ تخصیص با حساسیت ویژه پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه ریزی و بودجه اعتبارات استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی

محمد رئیسی  اظهار کرد: تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته و به دنبال این هشدار صادر شده تمامی مرخصی های کارکنان لغو و همکاران این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه لزوم همکاری و صبوری شهروندان در شرایط بحرانی بسیار مهم است، افزود: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طغیان رودخانه های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله چالش های کارکنان عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی است، ادامه داد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به این شرایط جوی، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ‌ضروری و همچنین افراد از مجاورت تیرهای برق، کابل‌ های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • جوجه ریزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • بودجه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبارات مبتنی بر عملکرد