Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:28:23 GMT

۵۵ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان زنجان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۹۰۱۴

۵۵ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان زنجان وجود دارد

جواد بازرگان در گفتگو با خبرنگار مهر وظیفه مسئولان در قبال جوانان را بسیار سنگین اعلام کرد و گفت: باید برای توسعه ورزش جوانان مسئولان مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای ۳۵۶ هزار جوان استان همه مسئولان باید پای کار باشند، اظهار کرد: در این راستا باید برای سلامت روحی و جسمی جوانان ورزش در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۳۰ دستگاه اجرایی متولی امور جوانان است و باید برای این مهم برنامه ریزی و همفکری لازم مد نظر قرار گیرد.

بازرگان از وجود ۵۵ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: برای اتمام این تعداد پروژه نیمه تمام بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی از برگزاری ورزش صبحگاهی در ۵۸ نقطه استان زنجان طی سالجاری خبر داد و تصریح کرد: برنامه پیاده روری دوشنبه‌های ایرانی جزو برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است که در استان زنجان از اول سالجاری شروع شده و استقبال هم بسیار خوب بوده است.

کد خبر 5517866

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش جوانان وزارت ورزش و جوانان بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد سفر استانی کشاورزی اردبیل آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا اصفهان همدان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه شورای ترافیک شهرستان دشتستان اظهار داشت: اجرای طرح‌های راهسازی بویژه در محورهای پرخطر و حادثه خیز، از اولویت‌های حوزه عمرانی در دشتستان است.

وی افزود: با اهتمامی که در ۲ سال گذشته نسبت به بهسازی و تعریض راه‌ها و اصلاح نقاط حادثه خیز داشته‌ایم، بر اساس گزارشات با کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مواجه بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: بهبود وضعیت جاده‌ای شهرستان دشتستان را باید در سال جاری هم ادامه داد و بنا داریم که بهسازی مسیرهای روستایی را با قوت ادامه دهیم و بر روی پروژه‌های نیمه تمام این حوزه متمرکز شویم.

بنافی از تعریض قطعه دوم محور سعدآباد - وحدتیه خبر داد و خاطر نشان کرد: ضمن اینکه سرعت پیشرفت قطعه اول محور سعدآباد به وحدتیه کند است و بارها در این خصوص پیگیری کرده‌ایم و مردم هم گلایه دارند اما به جهت اهمیت این محور، پیمانکار قطعه دوم آن نیز اخیراً انتخاب شده و کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: هدفمان این است که این محور پر تردد که هدف گردشگری است را ایمن کنیم تا از خطرات و سوانح آن کاسته شود.

فرماندار دشتستان از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان خبر داد و افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها، تأمین و امسال بخش زیادی از پروژه‌ها، زیر بار ترافیک می‌رود..

کد خبر 6086630

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال