Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:19:37 GMT

انتقال استرلینگ به چلسی در گروی جدایی لوکاکو

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۹۱۹۹

انتقال استرلینگ به چلسی در گروی جدایی لوکاکو

باشگاه چلسی در نظر دارد رحیم استرلینگ را جایگزین مهاجم بلژیکی خود کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی در حالی همچنان در حال مذاکره با اینتر در خصوص بازگرداندن روملو لوکاکو به جمع نراتزوری است که مدیران این باشگاه انگلیسی مهاجمی دیگر را به منظور جایگزینی این مهاجم بلژیکی در نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه «میرر» انگلیس؛ باشگاه چلسی در صورتی که بتواند فرایند انتقال لوکاکو به اینتر را تکمیل کند، سراغ به خدمت گرفتن رحیم استرلینگ از منچسترسیتی خواهد رفت.

استرلینگ که تنها یک فصل دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد، برای تمدید قراردادش با این باشگاه به توافق نرسیده است و فابریتزیو رومانو کارشناس سرشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم این بال- مهاجم انگلیسی را یکی از بازیکنانی نامیده که در لیست خریدهای تابستانی توماس توخل است. رومانو خبر داد؛ هنوز تماس بین دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی برقرار نشده و این بسته به وضعیت بازیکنانی همچون لوکاکو و دمبله دارد که به ترتیب بحث جدایی از چلسی و حضور در این تیم مطرح است.

خودداری اینتر از افزایش پیشنهادش به چلسی برای انتقال لوکاکو

در سوی دیگر اینتری‌ها به دنبال انتقال قرضی لوکاکو به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی در ازای 8 میلیون یورو هستند اما چلسی برای موافقت با این انتقال خواهان دریافت 15 میلیون یورو است.

استرلینگ تاکنون در 339 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته و آمار 131 گل‌زده و 95 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روملو لوکاکو منچسترسیتی اینترمیلان چلسی روملو لوکاکو منچسترسیتی اینترمیلان چلسی باشگاه چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، موضوع ماندن یا جدایی ماتیاس دلیخت یکی از موارد پربحث در این فصل باشگاه بایرن مونیخ بوده است. هافبک هلندی دوران پر افت و خیزی را زیر نظر توماس توخل سپری کرد و حتی گفته شد پس از نیمکت‌نشینی تصمیم گرفته مونیخ را ترک کند.

با این حال پس از اینکه اعلام شد توماس توخل در پایان فصل بایرن را ترک می‌کند احتمال ماندن دلیخت بالاتر رفت و حالا خودش هم در مصاحبه‌ای این موضوع را تأیید کرده است.

او در مورد احتمال ترک بایرن گفت:«من به جدایی و انتقال به باشگاه دیگر فکر نمی‌کنم. این موضوع به‌طور کامل منتفی است. من بازیکن بایرن هستم و از اینکه می‌توانم برای این باشگاه بازی کنم بسیار خوشحالم. مجلات و روزنامه‌ها هر روز درباره جدایی بازیکنان می‌نویسند. این را می‌توانید در مورد کیم مین جائه و اوپامکانو هم ببینید. در صورتی‌که آنها هم به جدایی فکر نمی‌کنند و بر روی بازی در بایرن مونیخ متمرکز هستند.»

این هافبک هلندی در ادامه در مورد اینکه آیا همچنان به قهرمانی در این فصل بوندسلیگا باور دارد یا خیر، گفت:«ما همیشه باید به آن ایمان داشته باشیم. االبته باید واقع‌بین هم باشیم. اکنون ده امتیاز از لورکوزن عقب هستیم و آنها باید ابتدا ده امتیاز از دست بدهند و ما باید همه بازی‌ها را ببریم. فعلا مهم این است که ما فقط به خودمان نگاه کنیم و بازی‌های خودمان را ببریم.»

دیگر خبرها

  • پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!
  • پلی به گذشته - نخستین گل های رحیم استرلینگ و هری کین برای تیم ملی انگلیس (2015/3/27) / فیلم
  • بزرگترین نبرد انفرادی ورزش ایران؛ حسن یزدانی - دیوید تیلور در گروی این مسابقه
  • گل دوم تیلمانس به انگلیس روی سانتر دیدنی روملو لوکاکو (انگلیس 1-2 بلژیک)
  • حسن یزدانی - دیوید تیلور در گروی این مسابقه