Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تیم ترکیه ای علاقه دارد احسان جاج صفی را جذب کند

یک سایت یونانی ادعا کرد که باشگاه دسته اولی فوتبال ترکیه، پیشنهادی برای جذب کاپیتان تیم ملی ایران ارائه کرده است.

به گزارش طرفداری، رسانه «transfergeeks» گزارش داد که باشگاه سامسون‌ سپور ترکیه علاوه بر کریم انصاری‌فرد، برای جذب احسان حاج‌صفی ملی‌پوش باتجربه فوتبال کشورمان تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت در خصوص پیشنهاد این باشگاه نوشت: « انصاری‌فرد برای فصل جدید، جایی در برنامه‌های تیم آاِک ندارد و تیم‌های زیادی به دنبال جذب او هستند. باشگاه‌هایی از ایران و البته یک تیم ترکیه‌ای برای خرید انصاری‌فرد تلاش می‌کنند.

حاج‌‌صفی اما شرایطی متفاوت دارد. این بازیکن در لیست خروجی سرمربی تیم آاِک دیده نمی‌شود اما اگر پیشنهاد مالی مناسبی برای جذب وی به باشگاه برسد، آاِک دیگر بازیکن ایرانی خود را به فروش می‌رساند.»

تیم سامسون‌اسپور در لیگ یک ترکیه (سطح دوم مسابقات این کشور) حضور دارد و فصل گذشته به مقام هفتم جدول این رقابت‌ها دست یافت.

اخبار داغ 

ایران تاثیر گذارترین تیم آسیایی جام جهانی 2022 / گزارش رسانه انگلیسی استقلالی ها علی کریمی را مشروط می خواهند امتناع جرارد پیکه از حضور در مراسم ازدواج جوردی آلبا ترند شدن توییت جنجالی سال 2014 لوسی برونز پس از انتقال به بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار مصدق، صبح دیروز با حضور در جلسه توجیهی کارکنان و ماموران طرح نور (عفاف و حجاب)، ضمن تاکید بر این مطلب که این طرح یک وظیفه قانونی است که بر دوش پلیس نهاده شده است، گفت: باید به این طرح نگاهی شرعی و اخلاقی داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بخش اول طرح نور، اظهار داشت: همه کارکنان و ماموران حاضر در این طرح باید نکات ابلاغی را رعایت کنند.

وی با موفق خواندن این طرح در مراحل اولیه، بیان داشت: رسانه‌های خارجی و دشمنان سعی داشتند با ایجاد ابهاماتی در این زمینه اذهان مردم داخلی و خارجی را نسبت به این طرح منحرف کنند، اما تیرشان به سنگ خورد و بررسی‌های حاکی از آن است که طرح نور از ابتدا تا کنون به بهترین نحو اجرا شده است.

سردار مصدق با اشاره به این که برخی دشمنان با هر ماموریت پلیس موضع گیری‌های منفی دارند و سعی می‌کنند با بازی‌های رسانه ای، آن را منفی جلوه دهند، تاکید کرد: تا کنون همجمه‌های شدیدی از سوی دشمنان و معاندان داشته ایم، اما از آنجا که این طرح عظیم، به خوبی به مرحله اجرا درآمده، جای ایراد باقی نگذاشته است.

وی با اشاره به این مطلب که در حمایت از طرح نور نیز موارد بسیاری وجود داشته است، تصریح کرد: بسیاری از ائمه جماعات، مردم و منتقدان اجتماعی از این طرح حمایت کرده اند و خصوصا از رفتار مناسب پلیس با خاطیان تشکر کرده اند که در بررسی‌های انجام شده این تشکر‌ها و تقدیر‌ها نسبت به سال قبل چند برابر شده است.

جانشین پلیس پایتخت، در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن سعی دارد به کانون خانواده ضربه بزند، اما با اجرای این طرح ناکام ماند و امروزه شاهده هستیم که آحاد شهروندان ضمن تشکر از پلیس در این خصوص سعی دارند با حمایت‌ها و نظرات مثبت خود، پلیس را یاری کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که اصلی‌ترین هدف دشمنان ایجاد فشار رسانه‌ای است، گفت: کوچکترین رفتار پلیس در این زمینه زیر ذره بین قرار دارد و مامورانی که در این طرح حضور دارند، باید مراقب باشند تا مبادا رفتار یا گفتارشان خشن و نامناسب باشد چرا که این مساله انگیزه‌ای به دست دشمنان می‌دهد تا طرح را زیر سوال ببرند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: همه ما وظیفه دارد که به رفتار و گفتارمان توجه داشته باشیم تا به کسی توهین و بی احترامی نشود، حتی هنگامی که با فردی هنجار شکن روبرو می‌شویم رفتاری با درایت و مدبرانه باشد.

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • حماس: سفر هنیه به ترکیه به معنای جایگزینی میانجی‌گری قطر و مصر نخواهد بود
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • گزارش رسانه آمریکایی از ویژگی مشترک جنگ‌های اوکراین و ایران و اسرائیل
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • دیدار رئیس جمهور ترکیه با اسماعیل هنیه
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند