Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@06:19:49 GMT

کاپیتان تیم ملی ایران در رادار باشگاه ترکیه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۰۲۷

کاپیتان تیم ملی ایران در رادار باشگاه ترکیه‌ای

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسانه های یونان روز گذشته از اقدام باشگاه سامسون اسپور ترکیه برای جذب کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه آ.اک یونان خبر داد.

اما به نظر می رسد باشگاه ترکیه ای تنها به دنبال یک بازیکن ملی پوش ایرانی آ.اک نیست بلکه احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی کشورمان نیز در رادار این باشگاه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش سایت «transfergeeks» یونان، احسان حاج صفی هم در رادار سامسون اسپور ترکیه قرار گرفته و این باشگاه علاوه بر مذاکره با انصاری فرد به دنبال این مدافع ایرانی آ.اک نیز است.

کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی و میلاد محمدی 3 بازیکن ملی پوش ایرانی آ.اک هستند. انصاری فرد طبق گزارش رسانه های یونان در لیست فروش قرار گرفته ولی موضع باشگاه یونانی در قبال حاج صفی مشخص نیست.

256 251

کد خبر 1642816

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران احسان حاج صفی انصاری فرد حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران ترین رادار آمریکایی چگونه در اسرائیل منهدم شد؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه اسراییل: نمی خواهیم به تنش با ایران ادامه دهیم (فیلم) اپلیکیشنی برای شناسایی برندهای حامی اسرائیل (فیلم) زرادخانه موشکی ایران می‌تواند اسرائیل را ویران کند (فیلم)

دیگر خبرها

  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • آسمان این شهر نارنجی شد/ عکس
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • گران ترین رادار آمریکایی چگونه در اسرائیل منهدم شد؟ (فیلم)