Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدرو کاستیلو، رئیس جمهور پرو از همتایان خود در کشور‌های اکوادور، کلمبیا، برزیل، بولیوی و شیلی دعوت کرد تا با حضور در نشستی منطقه‌ای به موضوع مهاجرت بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لیما، کاستیلو پس از برگزاری نشست هیئت دولت پرو در شهر تاکنا، واقع در نزدیکی مرز شیلی، گفت: «رویدادی مهم برگزار خواهیم کرد که در آن به مسئله فوریتی مهاجرت خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوعی است که به همه ما مربوط می‌شود.»

او بدون اشاره به زمان برگزاری این نشست، گفت: «من از برادرانم، روسای جمهور دعوت می‌کنم این نشست را در پرو برگزار کنند.»

این پیشنهاد هشت روز پس از برگزاری نشست سران کشور‌های قاره آمریکا مطرح می‌شود که بروز اختلاف نظر میان شرکت کنندگان مانع از دستیابی آن به نتیجه‌ای ملموس شد.

شماری از کشور‌های آمریکای لاتین با بحران‌های داخلی و اقتصادی دست به گریبانند و مردم آن‌ها در تلاشند به دیگر کشور‌های قاره مهاجرت کنند.

به گفته فدریکو لوئیس آگوستی، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، پرو دومین میزبان مهاجران کشور‌های منطقه است. در حال حاضر، یک میلیون و ۳۰۰ هزار مهاجر در پرو و یک میلیون و ۸۰۰ هزار مهاجر نیز در کلمبیا به سر می‌برند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکای لاتین مهاجرت به آمریکا مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد

به گزارش قدس آنلاین، افسر پیشین اطلاعاتی در نیروی دریایی آمریکا گفت: ایران اقداماتش را در قبال تحولات کنونی منطقه با دقت انتخاب می کند.

«اسکات ریتر» روز سه شنبه از ناظران بین المللی خواست در تحلیل تحولات کنونی خاورمیانه، فراتر از آنچه که آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره حمله تنبیهی ایران طراحی می کنند، را ببینند.

بازرس پیشین تسلیحاتی سازمان ملل یاآور شد: تهران با این حمله موشکی توانست به دارایی های نظامی اسرائیل آسیب بزند و حمله ی موفقیت آمیزی را به اجرا بگذارد.

اسکات ریتر تاکید کرد که ایران در رویارویی با رژیم صهیونیستی چشم به آینده دارد و اقدام هایش را بسیار با دقت طراحی می کند تا در برابر این رژیم بازدارندگی ایجاد نماید.

ریتر پیشتر هم در واکنش به حمله تنبیهی کشورمان به اراضی اشغالی گفته بود: اسرائیل بی دفاع است.

وی گفت ایران با حداقل هفت موشک مافوق صوت جدید خود به پایگاه هوایی نواتیم حمله کرد. اما حتی یک موشک ایرانی رهگیری نشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • حمید دباشی، استاد دانشگاه کلمبیا: اعراب، ایرانیان، مسلمانان، مردم آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین موجودیت واقعی برای فیلسوفان اروپایی ندارند/ نگاهی به فیلسوف برجسته‌ی اروپایی یورگن ‌هابرماس بیندازید که از کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل حمایت کرد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • تحلیل متفاوت اولیانوف از پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه یکی از نتایج امتناع غرب از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج امتناع غرب برای جلوگیری از احیای برجام است